https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 6. července 2017

Maybelline Fit Me! korektor, Recenze







Maybelline Fit Me! korektor





Tento korektor musím hodnotit velmi kladně. Když jsem na něj četla recenze u zahraničních blogerek, tak jsem věděla, že ho musím mít. Všechny tyto produkty jsou sice v prodeji delší dobu, ale došlo u nich k menší inovaci a hlavně se teď dají sehnat na mnohem více místech.





Udělala jsem dobře, že jsem si ho koupila. K dostání je v Rossmannu a i jsem před pár dny viděla řadu Fit me! i v DM. Korektor má klasický pěnový aplikátor, se kterým se velmi dobře pracuje. Velké plus u mě tento korektor získává za svojí krytí schopnost, protože bez problému zakryje i tmavé kruhy pod očima a i pupínky. Čekala jsem, že bude kryt o dost méně. Za mě určitě doporučuji, je to jeden z nejlepších drogerkových korektorů.





Odstínů v nabídce je celkem 6. V drogerii jsem si všimla ale jen 4 odstínů, je možné, že buď ve stojanu nebyly všechny, nebo prostě nejtmavší a nejsvětlejší odstín u nás neseženete. Odstíny jsou číslovány (10,15,20,25,30 a 35). Já mám č.15, což byl v drogerii nejsvětlejší odstín k sehnáníKorektor je krémový, lehký, svěží. Po ránu korektor oblast pod očima hezky projasní.





Celkový Dojem




Za mě nejlepší drogerkový korektor, hezky zakryje kruhy pod očima, nezálézá do vrásek, odstín mi vyhovuje, dobrý aplikátor, pro mě je to favorit. Pro více informací se můžete kouknout zde





Žádné komentáře:

Okomentovat