https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pátek 14. července 2017

Avène Eau Thermale termální voda, Recenze







Avène Eau Thermale termální voda

 
 
 
 
 
Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Avène Eau Thermale termální vodě. Myslím si, že tato recenze je perfektní na letní dny, a hlavně k létu všeobecně. Termální vody se používají na více věcí, já tuto vodu požívám jako lepší variantů na letní dny, kdy nevím, co dělat dřív: buď s celou tvář dát pod vodu, nebo použiju tuto vodu, která mi pomůže přetrvat horko. :)
 
 
 
 Avène Eau Thermale
 
 
 
 
Avene Eau Thermale voda je velice osvěžující produkt, který si může zakoupit každý na letní dny.  Avene Eau Thermale je vhodná pro zklidnění zarudlé a podrážděné pokožky po pobytu na slunci, já spíše vodu používám jako osvěžující produkt pro mojí pleť, když vím, že slunce až moc prudké.
Složení v této termální vodě je pouze voda, nic jiného. Tento produkt je pro všechny, protože neobsahuje vlastně žádné látky, pouze vodu. Pokud máte alergii nebo nějaké vyrážky, i tak můžete vodu používat.
Termální voda stojí pouze 191kč za 150ml, a potom si můžete také zakoupit 300ml za 313kč. V nějakých obchodech si i můžete zakoupit travel size, což je asi nejlepší varianta, protože pokud jí zkoušíte pouze poprvé, tak je pro Vás ideální.  
 

Účinky:

  • zklidňuje podráždění
  • zabraňuje svědění
  • osvěžuje pleť
  • urychluje hojení





Celkový Dojem


Avène Eau Thermale termální voda je skvělý produkt na léto. Musím určitě doporučit na letní dny a hlavně na dovolené (do kabelky). V některých obchodech nebo v eshopech prodávají i menší verzi vody, což je taky skvělé. Na více informací se můžete kouknout
zde.

1 komentář:

  1. Já mám termálku od Vichy a je taky výborná. V létě se bez těchto sprejů neobejdu :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat