https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

sobota 8. července 2017

VERSACE Man toaletní voda pro muže









Versace Man toaletní voda pro muže




Ahoj, mám pro Vás novou recenzi pro muže nebo spíše ideální dárek pro přítele nebo pro Vašeho muže. Tuto vůni jsem zakoupila podle recenzí, protože jsem chtěla vyzkoušet nějakou novou vůni a od Versace jsem ještě žádnou vůni nevyzkoušela. Snad Vám recenze pomůže s výběrem. :)


Versace Man toaletní voda


Versace Man je orientální dřevitě-kořenitá vůně pro muže. Vůně je velice elegatní, a není až tak kořenitá, jak by se zdálo. Vůně je na začátku velice silná, ale po minutě je už vůně lepší a svěžejší. Nejvíce ve vůni cítím pepř a konvalinku. 
Tato vůně má velice dobrou cenu, a může si jí dovolit více lidí. Cena se pohybuje kolem 1000kč a dokonce je někdy i ve slevě. 
Dle mého názoru je tato vůně smyslná a zajímavá. Občas tam i citím květiny, i když nejsou ve složení. 




Hlava:
konvalinka, pepř, bergamot

Srdce: 
kardamom, šafrán

Základ:
tabák, labdanum, kašmírové dřevo, ambra





Celkový Dojem



S vůní je můj táto naprosto spokojený. Vůně vydrží, a hlavně je osvěžující. Je perfektní také na léto i na podzim. Versace Man má i dobrou cenu, občas je i vůně v akci, a stojí kolem 900kč, bez slevy kolem 1000kč (100ml). Na více informací se můžete podívat zde

Žádné komentáře:

Okomentovat