https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 11. července 2017

Givenchy Live Irresistible parfémovaná voda pro ženy, Recenze








Givenchy Live Irresistible parfémovaná voda pro ženy





Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Givenchy Live Irrestibble. Jak asi víte Givenchy je pro mně úžasná značka, a patří k mým nejoblíbenějším. Givenchy je elegetní, moderní, a překvapivá značka. Překvapivá? Kvůli jejich kolekci, každá kolkce je lepší a lepší, a já miluji jejich motivy na tričkách, a mikinách. A hlavně všude je černá barva (má oblíbená). :) Když jsem viděla, že Givenchy má nový parfém, musela jsem jí vyzkoušet. 

Givenchy Live Irresistible

 
 
 

Givenchy Live Irrestible patří do kategorie slaských/květinových vůňí. Vůně tohoto parfému je naprosto nádherná, a originální. Obal parfému je elegatní, květinový, a vždy mi připomene jarní nebo letní dny na zahradě. :)
Tato voňavka má zvláštní vůňi, všechny příchuťe jdou k sobě. Nejvíce asi cítím ananas s grapefruitem. Ach, nádherná vůňě. Výdrž vůně, musím říct, že v obchodě je více cítit a více vydrží. Ale stejnak, obal i vůně je užasná. Moc doporučuji.!


Hlava: růže, grapefruit, ananas, tangerinka
Srdce: růže, pepř, mučenka
Základ: kořen kosatce, pačuli, pižmo, vanilka, jantar, pralinka

 

Celkový Dojem


 
Asi moje neoblíbenější vůňě, moc mi přirostla k srdci. Byla to láska na první pohled. :) Obal + vůně jsou krásné a můžu je doporučit. :) Cena je sice trošku větší (kolem 1500 za 50-85ml), ale vůně vydrží a ihned si jí oblíbíte jak já :). Více informací můžete najít zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat