https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 5. října 2017

Eveline Cosmetics Volume Celebrities, řasenka pro objem








Eveline Cosmetics Volume Celebrities, řasenka pro objem
 
 
 
 
 
 
 
Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o řasence Volume Celebrities od Eveline Cosmetics. Tuto řasenku mi koupila kamarádka z notino. Říkala, že mi jí musí koupit, protože o řasence slušela samé dobré recenze a hlavně, že patří k těm levnějším řasenkám. Určitě jsem zvědavá zda řasenka za 100kč, bude lepší než dražší značky.
 
 
Eveline Cosmetics řasenka pro objem
 
 
 
 
 
Eveline Cosmetics patří ke kosmetice, která je levnější a určitě se může dát porovnávat s dražšími produkty. Asi nejvíce jsem používala od této značky krémy, a také sérum na řasy. Tato řasenka stojí 109kč, což je výborná cena.
Vzhled řasenky je moc pěkný, jednoduchý, ale moc pěkný a elegantní. Kartáček je tvarovaný tak, aby Vám vyhovoval, co nejvíce.    
 
 
 
 
Tato řasenka má tvarovaný kartáček, který odděluje řasy od sebe, dává jim tak větší objem, a krásně řasy natočí. Po aplikaci jsou řasy natočené, a oddělené. Určitě si musíte s kartáčkem hrát a pořádně řasy natočit. Řasy se nedrolí, ale postupem času jsem měla trošku pod oči černé tečky, ale to bylo až skoro po celým dni nošení.  
 
 

Složení:

  • minerální látky a karnaubský vosk – stimulují růst zdravých a odolných řas
  • D-panthenol – posiluje řasy, viditelně dodává objem
 
 
Celkový Dojem
 
 
 
 
 
Řasenka se určitě dá porovnat dražším značkám. Krásně prodlouží řasy a dává jim objem. Mě osobně tento kartáček nevyhovuje, ale jinak řasenka je super. Cena je dobrá (109kč), po aplikaci řasenky, máte řasy krásně dlouhé a hlavně dodává objem řasám. Na více informací se můžete podívat zde.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat