https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 10. října 2017

Mac Kosmetika Korektor, Mineralize concealer







Mac Cosmetics Concealer



 


Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Mac korektoru. Korektor jsem si zakoupila před 2 týdny, už dlouho jsem na něj pokukovala, a musela jsem si ho koupit. Vždy jsem slyšela o korektoru dobré recenze a bloggerky si ho nemůžou vynachválit. Doufám, že Vám recenze pomůže s výběrem. :)




 
Mac Cosmetics Korektor



 


Korektor od značky Mac Cosmetics je obohacený o minerály a vyživující rostlinné výtažky. Korektor by Vám měl dát veškerou hydrataci a určitě by neměl být sušší. Tento krémový korektor se bezvadně roztírá, a na pleťi vypadá super. Korektor se snaží zakrýt veškeré nedokonalosti a snaží se Vám dát pryč kruhy pod oči. Očividně bych byla moc ráda kdyby to dělal každý korektor. Tento korektor je vážně dobrý. Při prvním použití, jsem určitě neměla suchou pleť, ale naopak jsem jí měla hydratovanou. a upraví pleť, zatímco ji vyživuje a hydratuje.


 
 

Určitě si musíte před použitím hydratovat pleť nějakým krémem nebo olejíčkem. Potom naneseme korektor, klidně menší krytí. Poskytuje lehké až střední krytí. Korektor určitě není těžký na pleť, což mi vyhovuje. Po nanesení korektoru si dejte pudr na korektor, aby Vám korektor, co nejvíce vydržel během dne.


 
 

Já jsem si vybrala odstín NW25. Je to to spíše medium. Mac má spoustu odstínu, tak nebojte, že nebude mít Váš odstín. :)




Jediné mínus je cena, cena se pohybuje kolem 600-880kč. Jak víte, u Mac není skoro nic levného ale na druhou stranu, produkt Vám vydrží delší dobu. :)





Benefity:


  • Poskytuje okamžitou a dlouhodobou hydrataci
  • Vydrží až po dobu 8 hodin
  • Zakrývá linky a vrásky
  • Nezanechává šmouhy až po dobu 8 hodin
  • Neshlukuje se až po dobu 8 hodin
  • Zachovává barvu až po dobu 8 hodin
  • Pro všechny typy pleti
  • Dermatologicky testováno
  • Oftalmologicky testováno
 
 
 
 
 
 
Celkový Dojem



S korektorem jsem velice spokojená. Korektor krásně kryje, a hydratuje pleť. Jediné mínus je bohužel cena, protože si myslím, že mnoho lidí raději dá peníze na lepší věci, a to se Vám nedivím. :) Na více informací se můžete kouknout zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat