https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 25. října 2017

MAC Studio Fix Powder Plus Foundation kompaktní pudr a make-up 2 v 1






MAC Studio Fix Powder Plus Foundation kompaktní pudr a make-up 2 v 1                






Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Mac kompaktním pudru. Kompaktní pudru od Mac Kosmetiky je velice známí, a hlavně známí u bloggerek. Kompaktních pudru můžete zakoupit i levnější u některých značek, ale je vážně kompaktní pudr od Mac Cosmetics vážně tak dobrý?




MAC Kompatkní pudr








Mac kosmetika patří k nejznámějším značkám ohledně dekorativní kosmetiky. Nejznámější jsou také rtěnky od Mac. Tento pudr jsem především viděla u bloggerek z Ameriky, kde si velice pudr vychvalují. Já především mám strach zda pudr je vůbec dobrý, a zda mám dát peníze za tento pudr. Pudr si můžete zakoupit kole 800kč, záleží na obchodu, a také v jaké zemi si pudr koupíte.
 
 
 
Pudr má také hodně odstínu, tak nejlepší asi bude si vyzkoušet nějaký odstín v obchodě a potom si ho zakoupit na Notino. Zdá se mi, že je levnější na notino, než v obchodě. Každopádně si určitě pudr zkuste vyzkoušet v obchodě.
 
 
 
 
 
Pudr, který jsem si zakoupila je odstín: Medium Plus A56. Určitě si nikdy nekupujte pudr v odstín tmavější než Vaše pleť.
 
 
 
 
Pudr se většinou používá ihned po nanešení korektoru. Pudr se krásně vstřebá s korektorem, a pleť vypadá zdravější a sjednotí Vám pleť. Pudr Vám dá hladký, zcela matný vzhled. Velmi dobře kryje což Vám může pomoct pokud máte nějaké nedokonalosti.





Celkový dojem



 

Pudr od Mac kosmetiky je naprosto úžasný. Musím si pudr pochválit. Krásně sjednotí pleť, pleť není suchá a nedělá Vám vrásky navíc. Na více informací se můžete podívat zde.


Žádné komentáře:

Okomentovat