https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 1. října 2017

Estée Lauder Perfecting sypký pudr









Estée Lauder Perfecting sypký pudr 





 


Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Estée Lauder Perfecting sypký pudru. Pudr od Estée Lauder jsem objevila omylem, i když od Estée Lauder mám veškerou kosmetiku, pudr jsem si musela zakoupit. Kosmetika a makeup od Estée Lauder je výborná, a nikdy mě nezklame. Veškerou kosmetiku od Estée Lauder muzete zakoupit zde Notino.cz.

 
 
 
Estée Lauder sypký pudr
 
 

 

Estée Lauder Perfecting sypký pudr má velmi lehké složení, které neobsahuje olej.(notino.cz) Proto se Vám také pleť neleskne po nanešení pudru. Pudr má více odstínu jako: Light 10 g, Light Medium 10 g, a Medium 10 g. Já jsem si zakoupila Light Medium, protože Medium už pro mně byl až moc tmavý. Po nanesení korektoru, nanesu pudr, a hlavně musíte rychle po korektoru, jinak budete mít zbytečně udělaný vrásky pudrem. Nejlépe se mi nanáší pudr s pomocí kosmetického štětce nebo houbičky. Mně osobně více vyhovuje štětec od Mac. Pudr je velice lehký na pleti, a musím říct, že krásně doplní makeup.   
 

 
 
 
 
 
Estee Lauder má i jiné pudry než sypké, ale zatím jsem je nezkoušela. Určitě je budu muset vyzkoušet a napsat recenzi, abych Vám s produkty pomohla. Cena tohoto pudru se pohybuje kolem 999-1299kč.
 



Celkový Dojem


Pudr od Estée Lauder je vynikající, jsem s pudrem moc spokojená. Opět jediné mínus je, že cena je trošku vyšší, cena se pohybuje kolem 999-1299kč. Pudr doopravdy hydratuje a pleť po ní není suchá. Na více informací se můžete podívat zde.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat