https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 25. prosince 2017

Estée Lauder Brushes štětec na minerální sypký pudr, Recenze








Estée Lauder Brushes štětec na minerální sypký pudr









Dobrý den, mám pro Vás novou recenzi o Estée Lauder štětci na minerální sypký pudr. Tento rok jsem si řekla, že si musím konečně koupit pořádné štětce na make-up. Vždy jsem si kupovala někde nějaké štětce a bylo mi jedno odkud jsou nebo, co vlastně má jaký štětec dělat (co má vlastně dělat za mne :D). Jelikož Estée Lauder je má oblíbená značka, tak jsem si musela zakoupit a zkusit štětce od této značky. 




Estée Lauder štětec na minerální sypký pudr 









 Já jsem veškeré štětce našla na webu notino. Na této stránce máte všelijaké štětce na make-up nebo na oči. Já jsme spíše potřebovala štětce na pudr, a také na korektor. Na tyto štětce Vám ještě napíši recenze. :) 
Štětec na sypký pudr je velice důležitý a vždy jsem nevěděla jaký štětec pro mne bude výhodný. Vždy jsem si sypký pudr dávala na houbičku, ale bohužel mi to nějak nevyhovuje. :( A hlavně sem si řekla, že konečně si koupím nějaký pořádný štětec na pudr, a nebudu šetřit. :D 





Štětec je z umělého vlákna, které je ideální a dá se srovnat s pravými vlasy. Štětec používám tak, že si sypký pudr vysypu na víčko a menší množství si dám po aplikaci korektoru. Občas si tam nechám pudr delší dobu i po nanášení řasenky abych neměla otisk řasenky. Pudr potom krásně rozetřu se štětcem. 







Celkový Dojem







Štětec od Estée lauder je naprosto vynikající. Vypadá velice luxusně a hlavně Vás štětec neštípe a neškrábe. Cena se pohybuje kolem 1000-1200kč. Ano, vím cena je trošku větší, ale štětec Vám vydrží delší dobu a nemusíte si kupovat žádný jiný. :) Na více informací se můžete podívat zde.




Žádné komentáře:

Okomentovat