https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 11. prosince 2017

Lancôme Hydra Zen Neurocalm Teinté, BB krém s hydratačním účinkem SPF 15, Recenze









Lancôme Hydra Zen Neurocalm Teinté, BB krém s hydratačním účinkem









Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Lancôme Hydra Zen Neurocalm Teinté BB krému. Tento krém jsem dostala jako dárek v létě k narozeninám. Asi před rokem jsem Vám napsala recenzi o krému Lancôme Hydra Zen, který byl naprosto úžasný. Tento BB krém má i jiné odstíny a spíše se používá pod make-up. 







Lancôme Hydra Zen Neurocalm Teinté-BB krém













Tento krém jsem dostala jako dárek plus k řasence a odličovací vodě. Musela jsem se podívat kolik kolekce vlastně stála, a cena se pohybuje kolem 999kč. Musíte být v ten pravý moment v pravý čas. :D Notino má občas slevy i na dárkové krabičky s 3 produkty. :)

Lancome Hydra Zen Neurocalm Teinté BB krém je už delší dobu na trhu. Lancôme patří k nejlepší kosmetice, jak v dekorativní kosmetice tak i produkty k péči pleťi. Od Lancôme mám hlavně řasenky a Hydra Zen hydratační krém, který je můj neoblíbenější. Krém používám před korektorem nebo make-up. Stačí doopravdy malé množství produktu, jak můžete vidět na fotkách krém se výborně nanáší na pleť a krásně Vám dá nádech zdravější pleťi.




Spíše bych tento krém doporučovala na letní dny. Určitě by stačil pouze tento BB krém pro Vaší pleť i bez make-upu na horké letní dny, protože tento BB krém Vám dá i jiný odstín než máte. :)






Účinky:

  • hydratuje pleť do hloubky
  • zklidňuje citlivou pleť, odstraňuje pnutí
  • posiluje ochrannou bariéru pleti

Složení:

  • Hydra Zen komplex – zklidňuje citlivou pleť a hydratuje ji
  • NeuroCalm komplex – snižuje dopady emočního stresu a vliv životního prostředí na pleť
  • rostlinné extrakty z francouzské růže, pivoňky dřevité a rostliny Moringa – redukují zarudnutí pleti a pocity pnutí vysušené pleti.
  • ochranný faktor SPF 15





Celkový Dojem 



Tento BB krém od Lancôme patří ke kolekci Zen Neurocalm Teninté. Tato kolekce je vhodná pro ty, kteří mají sušší pleť. Já osobně tuto kolekci zbožňuji. Tento hydratační krém stojí kolem 980kč, a spíše se vyplatí, když si ho koupíte v balení s něčím jiným. Třeba k řasence nebo i k odličovací vodě. Jediné mínus je cena, což chápu, že si hodně lidí tento BB krém nekoupí už jen třeba kvůli ceně. :(
Jinak doporučuji, určitě nebudete zklamané. :) Na více informací se můžete podívat  zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat