https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 27. července 2015

Maybelline Lash Sensational Mascara Recenze



Po velké chvále na blozích jsem se rozhodla ji vyzkoušet. Znáte to, člověk používá pořád ty stejné produkty. Ale tentokrát, když mi došla má stará dobrá řasenka, chtěla jsem vyzkoušet něco nového. Mám ráda silikonové kartáčky, takže tohle se mi zdálo jako docela dobrá volba. Na druhou stranu nejsem fanouškem zatočených kartáčků! 





Ale po bližším ohledání jsem seznala, že by s tím pracovat šlo. Takže jsem si ji koupila. První dojmy byly super. Večer jsem si ji vyzkoušela a to jen tak bez nalíčení, bez natočení řas, samotnou řasenku. Nádherně prodloužila a natočila řasy a díky hustým štětinkám byly krásně pročesané. Řasenka je optimálně černá i hustá, ale nezhušťuje, spíš jen prodlouží, což až tak nepotřebuji. Následně jsem ji zkusila nanést na namalované oči a natočené řasy. To už byl boj. Kartáček zachytává spoustu barvy, takže je třeba jej otřít. A třeba notnou dávku trpělivosti. Takže za mě lepší průměr, není špatná, ale příště dám opět přednost své klasice.








Ani po vyzkoušení této řasenky jsem se jejich fandou nestala. Bohužel mě řasenka vůbec nevyhovuje. Kartáček mi nevyhovuje, řasenka je celkem mokrá a celkem dlouho schne, takže se mi celkem pravidlně stáva, že si ji někde obtisknu. Pracovat se s ní musí hodně opatrně, jinak slepuje řasy. Pokud se mi povede vyvarovat obtisknutí a slepení, tak je výsledný efekt dobrý, ale už jsem měla lepší řasenky. 



Žádné komentáře:

Okomentovat