https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 29. července 2015

L'Oréal Paris Revitalift Laser X3 Recenze



L'Oréal Paris Revitalift Laser X3 Recenze





O krému Revitalift Laser Renew jsem se dočetla, a z reklam dozvěděla, účinky se dovede přiblížit laserovému ošetření pleťi, a vrásky efektivně vyhlazuje. Navrací plnost pleti, která začíná vykazovat známky stárnutí, zpevňuje ji a do hloubky ji hydratuje. Posiluje ochablou pleť, vyplňuje vrásky i drobné linky, které se na pleti začaly objevovat. Revitalift na obličej hydratuje pokožku, redukuje vrásky a vypíná pleť. Nanáší se ráno nebo večer. Vhodné pro věkovou kategorii od 40 do 60 let. Hrozně se mi líbí balení, už jen kvůli němu jsem si přála, aby mi krém seděl a mohla jsem si ho pořídit. Z konzistence a složení je vidět, že tento krém je nadupaný silikony, takže asi dokonale ucpává póry a vzniká akné. 




Je to krém nebo sérum určený pro zralejší pleť, slibuje účinné vyhlazení vrásek. Mamka ho vyzkoušela, a zázraky bohužel neumí, ale mírné zlepšení vrásek mamka pozorovala. Rozhodně, ale má pleť více hydratovanou a tím jsou vrásky o něco méně viditelnější.Jednou jsem si ho nanesla i já, ale je na mě moc mastný. Je pravda že krásně voní a velice dobrře se roztírá. Vhodnější pro starší pleť.  Je příjemný a lehký. Někomu sérum muže vyhovovat, protože každy máme jinou pleť Pokud je vaše pleť starší a je ve stresu, budete s tímto krémem velmi spokojena. Můžete ho použít i na dekolt. Příjemně voní a skvěle se roztírá. Je příjemný a lehký. 

Žádné komentáře:

Okomentovat