https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 20. července 2015

L'Oreal Paris Colour Riche Nail Polish

 L'Oreal Paris Colour Riche Nail Polish




Mám tu pro Vás novou recenzi, spíše se jedná o můj oblíbený prudukt.
Už jsem si dříve všimla, že přátele nebo lidé, které potkáváme si všímají nehtů, jak je o ně staráme ale také v jakém jsou stavu. Hodně příbuzných mi potvrdilo, že první věc na kterou se podívají jsou nehty. Nehty jsou jako naše vlasy, musíme se o ně starat. Pokud se o ně nestaráme, ihned si toho druzí všimnou. 
Ja osobně, se o své nehty starám a snažím se aby vypadaly, co nejlépe, je to jako s vlasy. Můžu Vám říct, že jsem nikdy neměla uměle nehty nebo nějak upravené. Ano, přemýšlela jsem o nich, ale přijde mi to zbytečné, i když je to nádherné. Musim poděkovat Mamce, protoze po ní mám krásne nehty. Určitě nehtům pomáhá zdravá strava nebo různé vitamíny, jako zinek nebo vitamin B3 nebo Biotin. 
Na fotkách můžete vidět můj nový lak (od L'Oreal 856 Peach Neglige). Dlouho jsem hledala nějaký beige nebo nude. S lakem jsem spokojená, krásná barva a na léto je perfektní. 






Žádné komentáře:

Okomentovat