https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 25. října 2015

Natura Siberica: Maska na obličej s okamžitým efektem proti únavě, Recenze



Natura Siberica: Maska na obličej s okamžitým efektem proti únavě, Recenze 





Dneska vám přináším recenzi na dva výrobky od ruské značky Natura Siberica. Se značkou Natura Siberica mám zatím jen malé, i když dobré zkušenosti. 









Jemná a osvěžující maska na obličej Natura Siberica je navržena tak, aby byly okamžitě odstraněny nečistoty a známky únavy na tváři. Maska okamžitě zlepšuje vzhled pleti: přidává záření a svěžest, vyhlazuje a zlepšuje strukturu pokožky, eliminuje příznaky únavy. Vitaminy C, E, F zahrnuté do masky, aktivují intracelulární metabolismus, neutralizují negativní účinky volných radikálů. Ženšen dálněvýchodní tonizuje pokožku a zlepšuje její elasticitu. Biosacharidy hydratují a zvláčňují pokožku.
Způsob použití: Naneste rovnoměrně masku na čistou pokožku. Nechte masku na dobu 10-15 minut, poté opláchněte teplou vodou. Masku používejte 1-2 krát týdně.




Obal masky se mi celkem líbí, balení jejích výrobků jsou ozdobou každé koupelny. Na pleti je opravdu příjemná a nijak nepne ani obličej nevysušuje. Jak název napovídá, masku si nanesete před spaním na vyčištěný obličej a po 10-15 minutách jí opláchnete. Byla jsem upřímně nadšená, když jsem si po použití sáhla na obličej:). Co všechno maska dovede se dočtete na krabičce o kousek níže. Já můžu říct, že je pleť zklidněná, hebká a čistá.
Maska má velmi příjemnou parfemaci, kterou ale neumím k ničemu konkrétnímu přirovnat.

Maska je vhodná pro všechny typy pleti. Líbí se mi, že je pleť po použití jemná a hydratovaná a i v tomto chladnějším počasí mě maska zbavila sušších míst.




Upřímně musím říct, že mi maska maximálně vyhovuje a za tu cenu mi přijde skoro neuvěřitelná.Maska je velice příjemná, dobře se nanáší a krásně voní, stačí nanést malé množství a efekt je znát hned po umytí. Za sebe rozhodně můžu doporučit vyzkoušet.




Žádné komentáře:

Okomentovat