https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 15. října 2015

Aussie Miracle Moist Shampoo recenze



Aussie Miracle Moist Shampoo recenze





Šampon jsem si koupila na základě recenzí a informací na různých webových stránkách. Aussie nabízí několik řad šampónů a kondicionérů, které jsou dostupné v síti DM drogerií. Všechny spreje obsahují panthenol, který poskytuje zpevnění a pružnost. Tím že se jedná o lehké kondicionery je můžete používat na suché i mokré vlasy.




Šampon příjemně sladce voní, má gelovou konzistenci a dobře pění. Opravdu se mi mé vlasy po umytí s tímto šampónem moc líbí, jsou lesklé a maximálně mi vyhovuje. 





Celkový dojem je skvělý. Tenhle šampón jsem si zamilovala hned po prvním použití!  Po umytí jsou moje suché a nepoddajné vlasy nádherně hebké, jemné, lesklé a bez zacuchanců. Přijde mi, že i prodlouží dobu mytí a že se s ním vlasy mastí o trochu méně, což je pro mě velké plus. Co mě ale nejvíc dostává pokaždé, když otevřu lahvičku s tímto zázrakem, je jeho božská a naprosto sladká žvýkačková vůně. Mám doma ještě vyživující kondicionér a 3minutový zázrak a jsem s nimi všemi moc spokojená (používám je společně). Každý máme jiné vlasy a vyhovují nám jiné produkty, ale pokud máte vyzkoušené, že vám sedí šampóny a vlasová péče, která vyhovuje i mě, je dost možné, že i Aussie bude to pravé pro vás. Šampón si mě maximálně získal a tohle určitě není moje poslední balení.
Máte zkušenosti se značkou Aussie a jeho produkty?





Žádné komentáře:

Okomentovat