https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 24. srpna 2016

Bielenda Golden Oils Ultra Nourishing dvoufázový tělový olej se třpytkami, Recenze






Bielenda Golden Oils Ultra Nourishing dvoufázový tělový olej se třpytkami








Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi, opět trošku letní ale myslím si, že se hlavně nám holkám bude hodit. Tento tělový olej jsem si popravdě koupila na rychlo, protože jsem potořebovala nějaký olejíček s třpytkami. Všimla jsem si, že je Bielenda má nový produkt a hlavně tělový olej. Po pravdě jsem si vůbec nevšimla, že to má i arganový olej, což je ještě větší plus. Jeden olejíček s třpytkami jsem si vyhlídla v DM Drogererii, ale dala jsem přednost tomu to. Snad Vám tato recenze pomůže s výběrem :)






Tělový olej má 150ml, a skládá se ze 3 olejů, Argan, Marula, Fokui. To, že olejíček má až 3 různé oleje je výborný. Každý olej má jiné plusy.

Arganový olej 

arganový olej využíván pro vysoké procento účinných látek (tokoferoly, karoten, esenciální mastné kyseliny vitamín A, E a F).

Marula olej
 

Marula olej obsahuje vysoké množství důležitých antioxidantů, včetně,
Vitamin C, tokoferol (vitamin E), tochotrienol, fenolové sloučeniny,
esenciální aminokyseliny a flavinoidy.

Kukui Olej

Olej obsahuje vysoké množství nenasycených mastných kyselin, vitamínů a fytosterolů. Rychle a snadno se vstřebává do pokožky. Pleť do hloubky intenzivně vyživuje a hydratuje.





Tento olejíček používám, buď kdjdu večer někam posedět s kamarády a nebo kdse jdu opalovat. Musím říct, že večer olej vypadá nejlépe protože se třpytíte ale ne až tak, spíše přírodně a Vaše opálení je více vidět. A hlavně, olej rychle zasychá, což je ještě větší plus. Stačí malé množství oleje.
Když se jdu opalovat na zahrádku, tak také olej používám, já vím, je to asi divné ale vysvětlim :). Kdjsem si dala poprvě olej, říkám si, že to zkusim a musím říct, že jsem se vůbec nespálila a chytla jsem krásnou barvu, plus Vaše pleť je hydratovaná. :
Nafotila jsme pro Vás níže pár fotek, moc třpytky nejdou vidět, ale na světle to vypada líp :)  










Celkový Dojem

Olejíček jsem zakoupila za 180kč, cena není nejnižší ale podle mě to jde.:) Hlavně Vám olej zůstane delší dobu, jen tak ihned se nevypotřebuje. Za mě určitě ano, dala bych mu tak z 10 bodů 8, kvůli tomu, aby tam bylo ještě více třpytek, ale to je jen moje malá drobnost. Jinak jsem spokojená :)
Na více informací se můžete mrknout zde

Žádné komentáře:

Okomentovat