https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 17. srpna 2016

Cettua Pure White čisticí náplast na obličej, Recenze






Cettua Pure White čisticí náplast na obličej


 



Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o čísticích náplastí na pory. Musím říct, že najít ty spravné náplasti mi dalo dost zabrat. :D Vyzkoušela jsem mnoho náplastí, různých značek ale také jiné obchody, vyzkoušela jsem snad všechny druhy. Tyto čistící náplasti jsem našla jen tak náhodou a jsem moc ráda, že jsem vyzkoušela. 







Cettua Pure značka, má více druhů náplastí, jsou i černé balení, které jsem chtěla ale bohužel jsou vyprodané :(. Snad příště. Tohle balení obsahu dohromady 12 náplasti a cena je za 125-130kč. Myslím si, že cena je výborná.
Já si náplast dávám každý týden, vždy v neděli, můj lazy day :). Někdo si náplast dáva po peelingu, ale ja si ji dávám bud po vyčistění pleťi nebo když si odlíčím make-up. 






Čisticí náplasti si dávam na 20 až 30 minut, i když ve složení je napsáno, že 10-15 minut. Ale je to na Vás jak Vám bude náplast fungovat, mě osobně přijde, že až po těch 20 minutách mi vyčistí póry. 

Před použitím náplastí si vyčistím nos nebo spíše odstraním veškerý make-up a dám si trošku vody na nos, aby náplast více držela potom si naplást dám na nos a počkám těch 20 až 30 minut. 





Celkový dojem:


Čistící náplasti celkem dobře vytahují póry. Jsou za dobrou cenu a už je to mé druhé balení. Možná, že by náplasti mohly trošku více fungovat ale jinak jsem spokojena a doporučuji, u mě mají známku 2:)
Na více informací se můžete mrknout zde

Žádné komentáře:

Okomentovat