https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 29. srpna 2016

Walmark Omega 3 Forte rybí olej, Recenze





Walmark Omega 3 Forte rybí olej





Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi, trošku jinou ale jedná se hlavně o Vaše zdraví. :) Dlouho jsem přemýšlela o tom, jestli mám tuto recenzi vůbec napsat, ale nakonec jsem si řekla proč ne:). Jak vidítě název recenze, Omega 3 Forte rybí olej. Po pravdě o rybím oleji kapsle, vím od mamky, protože ta vždycky říkala, že Ryba je nezdravější a pomahá tvému organismu. Jelikož jsem byla vegetariaka 3 roky a nejedla jsem ani rybi nic. Tak po 3 letech mi pořád chyběly bílkoviny, a začaly mi padat vlásky a měla jsem horší nehty, ihned jsem věděla, že je něco v nepořádku. Neříkám, že vegetarianství je hrozný, není, já sama i teď nejím maso nebo pouze parkrát do roka. Ale tušila jsem, že mi něco chybí, začala jsem jíst více vitamínu, a hlavně jsem začala jíst ryby. 





Rybí olej má hrozně moc vitamínu a pomahá Vašemu tělu. Jak na zrak ale také na vlasy a pleť. Rybí olej užívám hlavně proto, protože nejím tak často ryby a pomáhá mi doplňovat příjem nenasycených mastných kyselin EPA a DHA. 
Kapsle používám každý den a dávám si ráno prášek při snídaní (jeden, asi se mají dávát dva). Občas, když vím, že si dám rybu, tak si prášek nevezmu, ale to je jen na Vás. Zkuste nezapomínat, protože výsledky budou znát až za pár měsíců. 
Četla jsem nějaké recenze, kde se ptají lidé zda Vám po rybím oleji, ´nesmrdí z pusi´ a myslím si, že to je asi největší blbost jakou jsem četla. Absolutně necitím žadnou rybu. 



Popis:

Walmark Omega 3 rybí olej FORTE obsahuje vysoce koncentrovaný olej, získaný z ryb žijících v chladných arktických mořích. Ten je bohatým zdrojem omega-3 nenasycených mastných kyselin – kyseliny eikosapentaenové (EPA) a kyseliny dokosahexaenové (DHA). Omega-3 nenasycené mastné kyseliny EPA a DHA s dlouhým řetězcem pomáhají udržovat srdce zdravé. DHA je nezbytná pro normální činnost mozku a pomáhá udržovat optimální zrak (Srdce a cévy). zdroj parfums.cz 


Celkový Dojem

Jak vidítě podle mé recenzi, si nemůžu vynachválit rybí olej kapsle. Myslím, že Vám neubliží a spíše se Vám zlepší pleť ale i budete mít více vitamínů. Koupila jsme je za 260kč za 240 kapslí. Myslím si, že cena je rozumná a hlavně Vám vydrží delší dobu.  Pro více informací se můžete kouknout
zde

Žádné komentáře:

Okomentovat