https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pátek 12. srpna 2016

La Roche-Posay Serozinc uklidňující sprej pro citlivou a podrážděnou pokožku, Recenze




La Roche-Posay Serozinc uklidňující sprej pro citlivou a podrážděnou pokožku




Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi, která je je taková letní. La Roche-Posay sprej je výborný sprej, který Vám pomůže přežít letní období. O tomhle spreji jsem se dozvěděla teprve tento rok :(, já vím je to strašný, ale jsem moc rádá, že sprej konečně mám. :) La Roche-Posay Sprej je podobný od Vichy. Oba dva mají podobné složení i podobnou cenu. Doufám, že Vám recenze trošku pomůže s výběrem. :)




 Sprej má za úkol zklidňovat podráždění, hydratovat, odbourávat volné radikály a taky působit jako mírné antiseptikum. Sprej má 150ml, a používám ho od května. Je to jenom na Vás jak aplikujete sprej protože má více aplikací jak ho můžete používat. Ja ho občas aplikaji čáno ale spíš ho aplikuji večer po vyčištění pleti, především když mám pocit, že je moc vysušená. A hlavně také, když jsou vedra kvůli hydrataci. 



Sprej má ve složení jen tři ingredience, Vodu, chlorid sodný, a síran zinečnat. Což mě překvapilo asi nejvíce. Ráda používám produkty, které jsou přírodní a kde není alkohol. 

 

Popis:

Uklidňující sprej pro citlivou a podrážděnou pokožku La Roche-Posay Serozinc obsahuje komplex látek s hojivými a zklidňujícími účinky. Jeho složení vám přinese navíc okamžitou úlevu od nepříjemných pocitů svědění, pálení a pnutí. Zanechá vaši pleť sametově jemnou, hloubkově hydratovanou a uklidněnou.
Účinné látky napomáhají například k regeneraci suché a popraskané pokožky, nebo po drobných dermatologických zákrocích. Čistí a zklidňují rány, povrchové popáleniny, podráždění po holení, nebo spálení od slunce. Bázi patrně oceníte jako nenahraditelnou i při ošetření jemné pokožky vašich kojenců a batolat.
Uklidňující sprej La Roche-Posay Serozinc bude pro vaši citlivou a podrážděnou pokožku jako jemné pohlazení! ( zdroj parfums.cz)






Celkový dojem:

 

La Roche-Posay Sprej na mě udělal výborný dojem a jsem moc ráda, že jsem ho mohla zkusit. Sprej je dobrý na více použití a cena je ještě lepší. Cena se pohybuje kolem 200kč, což je dobré za 150ml, a k tomu ještě od ůžasné značky. Oba dva produkty od Vichy a La Roche-Posay jsu dobré, veliký rozdíl mezi němi není. Oba dva jsou přírodní a nemají alkohol. Pokdu si koupíte tento nebo od Vichy, určitě neudělátě žadnou chybu. Možná by mohli dělat menší balení do kabelky nebo na cestovaní ale to je jenom malinká připomínka :)
Na více informací se můžete mrknout zde

Žádné komentáře:

Okomentovat