https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

sobota 3. září 2016

Burberry London for Men, toaletní voda Recenze





 Burberry London for Men Parfém

 



Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o parfému Burberry London for Men. Parfém jsem koupila jak dárek a musím říct, že jsem dala spíše na recenze, než na první dojem. Hledala jsem nějaký pánský parfém, který jsem ještě neznala a ůplně jsem zapomněla na značku Burberry parfémy. Burberry má více druhů vůňí a tato vůňě měla nejvíce ohlasů a recenzí.

Začneme od obalu, myslím si, že obal parfému je typický pro Burberry. Hezký, elegantní a hlavně moderní. Nejvíce se mi libí ta hnědá barva, která mi připomíná podzim a skořici, která je také v obsahu vůně. 

Vůně má 100ml, což je ůžasné protože vydrží dlouho a jen tak se Vám neztratí. Vůné je květinově-kořenitá vůně s jemným nádechem tabáku a dřevin. Nejdřívé jsem měla strach z těch to složení protože občas kořenité vůně jsou hrozně silné a připadají mi, že jsou pro starší muže. Ale vůně není tak silná, nejdřívé na začátku a potom vůně poleví.

Popis:

Burberry London for Men (2006) je květinově-kořenitá vůně s jemným nádechem tabáku a dřevin. Staňte se pravým mužem, který bude hoden obdivu a pozornosti. S klasickými tóny plnými těch nejmužnějších esencí vás nikdo nepřehlédne. Vstupte do světa Burberry a ocitnete se v přelidněném městě, které nikdy nespí!
Vůně London for Men (2006) se nechala inspirovat jedním z nejkrásnějších míst na planetě Zemi, Londýnem. Nasajte jedinečnou atmosféru metropole, která vyniká jedinečným stylem a šarmem. S toaletní vodou Burberry London for Men (2006) se ve světě neztratíte!
Odvážné akordy bergamotu, levandule a skořice se jemně snesou na pokožku vašeho těla a učiní z vás světaznalého dobrodruha. Tradiční tóny mimózy se lahodně mísí s mužným aroma kůže, která celé vůní dodává punc dokonalosti. Lehce exotický nádech pak vůni London for Men (2006) dodává mech a tabák. Silná výrazně kořenitá vůně vám vydrží dělat společnost neuvěřitelně dlouhou dobu. (zdroj: parfums.cz)


Celkový dojem:

Myslím si, že dárek potěšil a byla jsem i já moc spokojená s parfémem. Výborná cena, a hlavně vůňě i dlouho vydrží. Více informací můžete najít

Žádné komentáře:

Okomentovat