https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 19. září 2016

EOS Pomegranate Raspberry balzám na rty, Recenze





EOS Pomegranate Raspberry balzám na rty

 

Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o EOS Pomegranate Raspberry balzám na rty. Tento balzám na rty jsem chtěla už delší dobu, a jsem moc rádá, že jsem si ho konečně koupila.:) Vždy jsem EOS viděla jen v Americe, a v posledních 5 letech se už konečně balzám ukázal u nás, (konečně :D). Byla jsem moc zvědavá, jaký balzám bude, a zda je vážně tak užasný, jak se říká.

EOS Pomegranate Raspberry


Já jsem si vybrala příchuť Pomegrante Rasberry, i když jsem se hodně rozhodovala, určitě si příště musím koupit borůvkovou příchuť nebo kokosovou. :) Začneme nejdříve u obalu. Obal balzámu je krásný, praktický, a moderní. Myslím si, že hlavně obal zaujal hodně lidí. I já jsem mezi nimi, protože balzám vypadá ihned líp, když i obal je krasný a stylový.

Balzám má hydratovat, vyživovat, zjemňuje a chrání. Já si myslím, že balzám vše splňuje. Je jako obyčejný balzám, který si koupíte v drogerii za 30kč, ale narozdíl od obyčejných balzámech, tento nádherně voňí. A vůňě i vydrží. 

 

Popis:

Pomegranate Raspberry je balzám na rty s vůní granátového jablka a malin z portfolia značky EOS, specializující se na výrobu a prodej špičkově kvalitních přípravků pro péči o pleť a tělo. Přírodní balzám na rty EOS Pomegranate Raspberry, dokonale vyživí rty a potěší příchutí granátového jablka a malin. Balzám EOS Pomegranate Raspberry, díky svým jedinečným zvláčňujícím, zklidňujícím a hydratačním účinkům, zajistí vašim rtům vláhu a hebkost po celý den. Jeho unikátní formule s přírodními pečujícími oleji, hydratačním bambuckým máslem a vitaminy C a A vyživuje rty a učiní je okamžitě krásnějšími. Je 100% přírodní a neobsahuje žádné parabeny, ftaláty, lepek, ani vazelínu z ropy. Dodejte svým rtům hladkost, výživu, vláhu a krásu a potěšte své smysly aroma granátového jablka a malin s balzámem na rty EOS Pomegranate Raspberry.





Složení:

  • vitamíny C a E - mají antioxidační účinky
  • bambucké máslo - má hydratační účinky



Celkový Dojem:

Myslím si, že můj celkový dojem je dobrý. Jsme spokojená s balzámem, a hlavně krásně drží na rtech. Je 100% naturální, a obsahuje spousty výborných složek. Určitě, jediné mínus je cena, což je škoda. Balzám stojí 139kč. Určitě by mohl být levnější, ale i tak, je tam spousty výborných složek a obal je ksný. Já si určitě koupím další balzám. Více informací můžete najít zde.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat