https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

sobota 24. září 2016

L'Oréal Paris Le Blush tvářenka, Recenze



L'Oréal Paris Le Blush tvářenka


Nathalieluky



Moc zdravím všechny:) mám tady novou recenzi o L'Oréal Paris Le Blush tvářenka. Tvářenka, která mě moc překvapila a chtěla jsem se s Vámi o tom podělit. 



L'Oréal Paris Le Blush tvářenka, odstín 90 Luminous Rose 


Nathalieluky


Tvářenku, kterou jsem si zakoupila je v odstínu Luminous Rose. Asi líp bych tvářenku nevystihla :). Má krásnou růžovou barvu s třpytky. Hledala jsem tvářenku, která bude mít třpytky a která bude mít dobrý pigment. Je perfektní na léto, a připomíná mi i highlighter. Třpytky krásně vyniknou. Koukala jsem se online na tvářenky od L´oréal Paris a je dokonce více odstínu. Přemýšlím, že bych si zakoupila ještě jeden odstín, Peach. Vypadá spíše jako růžovo-hnědá barva. 


Nathalieluky


Musím uznat, že stačí jenom malé množství tvářenky, protože je hodně pigmenovaná. Zapomněla jsme říct, že ve tvářence je i menší štěteček.


Nathalieluky



Popis:

Luxusní tvářenka L´Oréal Paris Le Blush dodá vašim tvářím zdravý rozzářený vzhled! Jemná splývající textura tvářenky Le Blush se dokonale přizpůsobí barvě i povrchu vaší pleti. Vybírat můžete z odstínů, které se hodí ke světlé i tmavé pleti. (zdroj parfums.cz)




Celkový Dojem,
Tvářenka patří mezi mé oblibené produkty. Už jí používám více než půl roku, a stále vypadá jak nová. Ani žádné mínus nemůžu říct, protože za dobrou cenu, dobrý produkt. Tvářenka stojí 186kč! Výborná cena. Můžu doporučit, jen na Vás jaký odstín si vyberete (můj favorit je Luminous Rose,nebo Peach). Více informací najdete o tvářenkách nebo si je můžete zakoupit
zde.




Žádné komentáře:

Okomentovat