https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pátek 16. září 2016

Mango-Online Nakupování Recenze



 Mango-Online Nakupování Recenze


Nathalieluky



Ahoj, mám tu pro Vás trošku jinou recenzi. :) Rozhodovala jsem se zda vůbec recenzi napsat, ale třeba někomu pomůže s rozhodováním. Značku Mango mám moc ráda, a kdybych měla být upřímná, vůbec jsem nevěděla, že můžete i online nakupovat. Měla jsem velkou radost, protože občas nemůžu najít svou velikost v obchodě a na webových stránkách jsem ji našla. :). 


Nathalieluky


Z Manga jsem si objednávala 3krát, a vždy jsem byla spokojená. Ihned Vám povím proč. Vždy jsem si objednávala šaty nebo trička. Musím uznat, že se šaty je to challenge. Musíte odhadnout svou velikost a hlavně se předem podívejte na míry. Já jsem věděla velikost už předem, protože jsem si šaty zkoušela v obchodě, ale jak jsem psala, mojí velikost jsem nenašla. 

Nathalieluky

Asi to nejlepší na Online nakupování z Manga je vrácení zboží. Pokud Vám něco nesedí, tak vše můžete vrátit do nejbližší prodejny. Myslím si, že to je úžasné. 
Doručení zboží trvá cca 4 dny. Záleží, kdy si oblečení objednáte. (o víkendu, nebo když jsou svátky)

Nathalieluky

Poštovné, pokud si objednáte zboží nad 950kč, tak máte poštovné zdarma. Pokud si objednáte pár věcí do 950, myslím si, že musíte platit poštovné 95kč. 


Nathalieluky

 
Celkový dojem, jsem spokojená i s oblečením i se servisem :). Myslím si, že vrácení zboží, které můžete vrátit na nejbližší prodejně je dobrá metoda pro kupující. Já si určitě budu objednávat dál. Více informací  http://shop.mango.com/CZ/zena 

Žádné komentáře:

Okomentovat