https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 7. září 2016

Garnier Pure čisticí peeling 3 v 1, Recenze






Garnier Pure čisticí peeling 3 v 1





Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Garnier Pure čisticí peeling. Tuto pleťovou masku mám už delší dobu a napadlo mě, že bych měla o ní napsat recenzi. Garnier přípravky moc nepoužívám, ani nevím proč, ale před týdnem jsem si koupila čistící vodu, a jsem zvědavá, jak mi bude vyhovovat. Na produktu se mi nejvíce líbí, že jí můžete používat i jako čistící gel, peeling, a jako pleťovou masku. 3v1. 




Tento produktu používám spíše jako masku na pleť, jednou do týdne nebo někdy i parkát do týdne, záleží na mé pleťi. Stačí doopravdy malé množství produtu. I s malým množstvím se maska rozetře všude po pleťi. Masku si nechávám 15 minut na pleťi a potom pleť umyji teplou vodou. Teplá voda ma lepší účinky na pleť pokud se jedná o černé tečky. Pleť je hebká, a jemná. Musím uznat, že maska jde trošku hůř umýt. Ale jinak jsem s maskou spokojená.




Popis:

Speciální čistící peeling 3v1 Garnier Pure v sobě spojuje účinky čistícího gelu, peelingu i pleťové masky. Přípravek Garnier Pure perfektně vyčistí vaši pleť a eliminuje tvorbu nadbytečného kožního mazu. Peeling je obohacený o pemzu, která pomáhá odstraňovat odumřelé kožní buňky Přírodní jíl absorbuje přebytečný kožní maz a zklidňuje pleť. Získejte perfektně čistou pleť díky pravidelnému používání jedinečného čistícího peelingu Garnier Pure 3v1.




Celkový Dojem

Garnier Pure čisticí peeling patří mezi mé oblíbené produkty. Tento produkt spíše používám jako masku, parkrát do měsíce.  Myslím si, že za 100kč, určitě nebudete litovat. Menší mínus je to ten, že když si necháte masku delší dobu na pleťi, tak jde špatně umýt. Ale jinak je maska výborna a vydrží dlouho. Více informací můžete naleznout zde.


Žádné komentáře:

Okomentovat