https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 11. září 2016

Eveline Cosmetics-Magical Gel (Lak na Nehty), Recenze






Eveline Cosmetics-Magical Gel (Lak na Nehty)





Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Eveline Cosmetics. :) Moc mám ráda tuto značku, krémy mi moc vyhovují. Pokoušela jsem Vám, co nejvíce popsat laky, a také vyfotit co nejvíce fotek. Snad se Vám recenze bude líbit. :)


Magical Gel-Světle Růžová

Nejvíce mně zaujalo na laku, že vydrží delé a já si konečně nebudu moct každý den přelakovávat nehty. Poslední dobou jsem si ani  moc nelakovala nehty, protože své nehty mám dlouhé a musím říct, že jsou hezké a rostou mi rychle. 
Barva laků je světle růžová, spíše nude, béžová. Barva je moc hezká, a hodí se k více outfitů.
Začnete jako první s růžovým lakem, který po natření necháte uschnout a až po 3 minutách začnete s průsvytným lakem. Dávejte menší množství laku, je to lepší a nebude se vše tolik lepit. 
Nehty s lakem mi vydržely 5 dní, také záleží na tom, co vše děláte. Ale určitě, vydrží tak, jak se říká na obalu.:)


 
Popis
 Přírodní složení zajistí vytvrdnutí gelu ne běžném světle bez jakýchkoliv dalších lamp nebo tepelných zdrojů! Nehtům dodá vysoký lesk, zanechá je skvěle vyhlazené a extrémně odolné proti lámání a třepení. (evelinecosmetics.cz)


Naneste 1-2 vrstvy barevného laku na suché a čisté nehty, nechte pečlivě zaschnout. Následně naneste tenkou vrstvu gelu a nechte cca 5 minut zaschnout. Po 10 minutách je gel plně vytvrdnutý. 



Celkový Dojem:

Laky se mi moc libí. Vydrží týden, možná i méňě, záleží na tom, jestli myjete hodně nádobí nebo uklizíte pořád jako já :D. Každopádně laky stojí jenom 99kč, což je skvělé. Dva laky, které vydrží delší dobu. Určitě je doporučuji, protože si myslím, že za cenu a za kvalitu jsou dobré. Více informací najdete
zde

Žádné komentáře:

Okomentovat