https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pátek 30. září 2016

Rimmel Matte BB krém 9 v 1, Recenze






      Rimmel Matte BB krém 9 v 1


Nathalieluky

Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Rimmel Matte BB krém. Moc BB krémy nepoužívám, ale k tomu to se vždy ráda vracím:). Značka Rimmel má jedny z nejlepších korektorů a BB krém patří mezi ně. Sna se Vám recenze bude líbit. :)

 

Rimmel Matte BB krém 9 v 1 

 
Nathalieluky

 BB Krém používám jako korektor pod oči, já vím, že asi to není to nejlepší ale mě to nejvíce pomáhá:). Mám odstín Light, ale spíše mi připomíná Medium nebo více tmavější, určitě né Light. Máte na výběr z dvou odstínu, Light a Medium.

Nejdřívé si dám denní krém, a potom BB krém.  Denní krém nechte vsáknout a počkejte tak 5minut. Po 5 minutách můžete aplikovat BB krém. Jak říkám, já spíše používám krém jako korektor. BB krém výborně kryje. Konzistence je tužší, což je možná trošku u mě mínus, ale jinak dobrý:). Stačí malé, doopravdy malé množství. Já aplikuji BB krém s houbičkou. Pokud aplikujete BB krém, tak musíte rychle krém rozetřít, protože rychle zasychá. 

 


Popis:

Multifunkční BB krém Rimmel Matte poskytuje vaší pleti širokou škálu účinků. Dokonale ji zmatňuje a hydratuje. Zmenšuje póry, sjednocuje barevný tón pleti a redukuje nepříjemný lesk po celý den. Velmi lehká textura se snadno nanáší a skryje různé nedokonalosti. Zároveň pleti přináší příjemné zklidnění. Maskuje i tmavé kruhy pod očima. Skvělý krém s make-upem Rimmel Matte se postará o úžasný vzhled vaší pleti. Neucpává póry, zanechá vaši pleť báječně jemnou a vláčnou. Ochraňuje také před škodlivým slunečním zářením. (zdroj:parfums.cz)





  • sjednocuje barevný tón pleti, kryje nedokonalosti, tmavé kruhy, hydratuje, zmatňuje, redukuje lesk, zklidňuje, zmenšuje póry a neucpává je, ochranný faktor SPF 15, dlouhotrvající efekt

Nathalieluky


Celkový Dojem
 


Tento BB krém mi vydržel něco mezi 2 roky. Zajimavé :D. Vždy se k němu vracím, stačí opravdu malé množství a výborně kryje. Značka Rimmel má dobré produkty a ještě lepší ceny. Tento BB krém stojí 120kč, na více informací se můžete kouknout zde.




 


Žádné komentáře:

Okomentovat