https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 4. října 2016

Dolce & Gabbana D&G Anthology L´Imperatrice 3 toaletní voda pro ženy, Recenze





Dolce & Gabbana D&G Anthology L´Imperatrice 3 toaletní voda pro ženy

 

Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi, o Dolce & Gabbana D&G Anthology L´Imperatrice 3 vůňi. Vůně, která se stala mojí doopravdy nejoblíbenější vůňí. Je to zajímavé, protože jsem dala na recenze online, a to se mi stává jen málokdy. Pamatuji si, že na tuto vůni, né jenom na tuhle ale na více druhů voňavek byly reklamy, kde byly nejznámější modelky a modelové. Myslím si, že tam byla i česká modelka Eva Herzigová. Každopádně jsem bohužel vyzkoušela jen tuto vůni, ale nejspíše vyzkouším ještě La Lune, nebo La Roue se La Fortune. 





Začneme tedy od Balení Parfému. Moc se mi líbí, myslím si, že je jednoduchost je nejlepší a vždy se vyplatí. Průhledná skleněná lahvička je krásná, a černý znak D&G ještě cely design vylepšil. Vůně má 100ml a barva parfému je růžová. 
Parfém určitě vydrží a citit


Vůně L´Imperatrice 3 je sebevědomá vášnivá vůně z jedinečné kolekce vůní D&G Anthology, která byla uvedena trh v roce 2009. Patronkou této vůně se stala charizmatická supermodelka Naomi Campbell.
Dolce & Gabbana Anthology L´Impératrice 3 směle vyjadřuje moderní emancipovanou ženu, která se nebojí dát najevo svůj názor. Vůně v sobě důmyslně propojuje exotické ovoce a smyslné květiny. Šťavnaté tóny kiwi se dokonale proplétají s výraznými tóny luxusního růžového pepře. Půvabná rebarbora se mísí se samotným srdcem vůně, ve kterém se ukrývá osvěžující vodní meloun, brambořík a hedvábný jasmín. Hřejivý základ vůně tvoří citrusové a santalové dřevo, kterému dodává náboj smyslné pižmo.
Originální vůně od Dolce & Gabbana se skvěle hodí pro každou příležitost, zvláště pak pro letní teplé dny. Vůně L´Imperatrice 3 z kolekce vůní D&G Anthology zosobňuje sílu a individualitu smyslné ženy. (zdroj: parfums.cz)









Celkový Dojem

Asi má nejoblíbenější vůňě. Nečekala jsem, že se mi bude libí až tak, že už to je má druhá koupě této voňavky. Možná, že pro někoho bude až moc sladká, ale u mě ma 10/10. Můžete si ji zakoupit 
zde

Žádné komentáře:

Okomentovat