https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pátek 14. října 2016

Parfums=Notino





Parfums=Notino
 
 
 
Ahoj, mám tu pro Vás nový článek. Nejedná se o recenzi ale spíše jen taková menší má recenze :).
 
 
 
 
O Parfums vím už 5 let a jsem jejich stálý zákazník. Kupuji od nich všechno, nejedná se jenom o kosmetiku, ale také čaje a věci, které se týkají zdraví :). Vždy se dívám, co mají nového a jaké nové značky kosmetiky mají. Asi nejvíce mě překvapilo, že prodávají Kim Kardashian parfémy, které si od nich kupují. Pamatuji si, že před 3 lety jsem je nemohla najít nikde a najednou Parfums je měly. :)
 
 
 
 
Nevím, jak vy, ale já byla vždy spokojená s nákupem a se službou. Nejvíce mám ráda, když dostanu k nákupu dáreček, menší odstřik od parfému, který vyzkouším. Určitě je také plus, že každý z nás si může vše vyzvednout v Praze, a nemusí platit za poštovné.
Už asi před měsícem jsem si všimla, že u znaku Parfums se objevilo Notino, nejdříve jsem nevěděla, o co se jedná, ale ihned vše do sebe zapadalo. Parfums se už nebude jmenovat ale Notino. Osobě nevidím v tom žadný mínus, akorát si na to musíme zvyknout. :)
 
Každopádně tento článek píši kvůli tomu, že jsem dostala balíček od Parfums, z kterého jsem měla hroznou radost. Krásný růžový balíček s černou ztuhou. A co bylo uvnitř? Podívejte se:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mnoho testeru, které můžu vyzkoušet a dát Vám vědět, co je dobrého a co bych Vám doporučila koupit. :) Užasný balíček. Akorát mě napadlo, že by mohlo Parfums (Notino) dělat měsíční balíčky, za které by jsme platily a dostávali různé značky na vyzkoušení :). Co myslíte? Podle mě to je dobrý nápad a já bych měla určitě zájem.

A nakonec bych chtěla popřát mnoho úspěchu Notino a jsem zvědavá, co přijde nového. :)
zde je nová stránka Notino. :)

 




  
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat