https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 26. října 2016

Eveline Cosmetics Advance Volumiere růstové sérum na řasy, Recenze




Eveline Cosmetics Advance Volumiere růstové sérum na řasy



Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Eveline Cosmetics Advance Volumiere růstové sérum na řasy. Jedná se o další produkt, který jsem si koupila kvůli recenzím. Ano, vím, že asi občas udělám chybu, když si kupuji něco podle recenzí. Ale vždy mě to láká zkusit.

 
 
 
 
Nejdříve Vás musím vysvětlit, proč vůbec jsem si sérum zakoupila. Vždy jsem všem záviděla dlouhé řasy :D. A nikdy jsem takové sérum nepoužila a vždy jsem si říkala jestli vůbec tyto produkty fungují. Hlavně tohle sérum stojí kolem 110kč. Cena je vynikající a tento výrobek patří do kategorie BIO. Jedná se o bíle sérum, které se má dávat po odlíčení nebo jako sérum před nanesením řasenky. Osobně sérum používám na večer, po odlíčení.
Sérum používám už asi měsíc. Možná, že vidím nějaký rozdíl. Řasy jsou určitě silnější a vypadají delší, ale pokud používáte nějaké sérum na vlasy nebo na řasy, tak musíte sérum používat delší dobu.

 

Popis:

Inovativní, koncentrované sérum Advance Volumiere 3v1 kombinuje unikátní vlastnosti séra, aktivátoru růstu a podkladové řasenky. Patentovaný Bio Restore Complex™ obsahuje koncentrát z vybraných komponent, které regenerují, obnovují a chrání strukturu řas. Speciálně konstruovaný flexibilní kartáček a sametová konzistence séra poskytne Vašim očím hypnotizující pohled. (zdroj: notino.cz)


Účinky:


  • obnovuje a chrání strukturu řas
  • regeneruje řasy
  • aktivuje růst řas

Složení:


  • patentovaný Bio Restore Complex™ - obsahuje koncentrát z vybraných komponent, které regenerují, obnovují a chrání strukturu řas 
  • kyselina hyaluronová - hydratuje, oživuje a stimuluje růst řas 
  • D-Panthenol - dodává řasám pružnost a vyživuje je od kořínků až ke konečkům

Celkový dojem


Růstové Sérum na řasy je dobrý produkt. Těším se na další výsledky a budu Vás informovat:). Asi možná se mně budete ptát jestli sérum pálí na oči nebo něco podobného, ale nic se nedělo. Sérum necítíte na očích. Pro více informací se můžete kouknout zde.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat