https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 17. října 2016

Aromatica Produkty, Recenze






Aromatica Produkty
 
 
 
Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o produktech Aromatica. Značku Aromatica znám delší dobu. Znám jí hlavně kvůli čajům, které si od nich kupuji. :) Jelikož asi vít, že jsem blázen do čajů, tak jsem Vám chtěla napsat recenzi o dvou různých čajů od Aromatica. Plus ještě jeden produkt od Aromatica, a to je Vazelína. Proč zrovna Vazelína? Vše se dozvíte:).
 


Čaj Detoxikan


 
 
Bylinný čaj Detoxikan svým složením podporuje normální funkci střevního traktu a ledvin, podporuje vylučování nadbytečné vody z organismu. Řebříček obecný a Řepík lékařský navíc podporují funkci žlučníku, metabolismus tuků, dále podporují normální trávení a tím kontrolu tělesné hmotnosti.
 
 
Čaj Detoxican podporuje detoxikaci těla pomocí, kopřivy, která je výborná na vlasy a pleť. Tento čaj  je dobrý na chuť a není tak silný, což je skvělé. Po čaji se máte cítit líp a čaj má být jako antioxidant. V čaji je 20 sáčků a cena se pohybuje kolem 49kč. :) 
 
 
Složení:
Lipový a ibiškový květ, kopřivová, macešková, řepíková a řebříčková nať, omanový kořen.



Čaj Lymfatický


 
 
Bylinný čaj Lymfatický svým složením podporuje přirozenou obranyschopnost organismu a jeho odolnost proti nepříznivým vnějším vlivům. Řebříček působí proti nadýmání, dále podporuje normální činnost gastrointestinálního traktu, spolu s Ořešákem podporují normální činnost ledvin a funkci močových cest.
Obsažený Ostropestřec mariánský udržuje normální hladinu cukru v krvi, podporuje normální činnost jater a tím i celkové pročištění organismu.

Lymfatický čaj, je čaj, který mě překvapil nejvíc. Čaj obsahuje nejlepší složky, jako Ostropestřec, který je výborný na imunitu. Také jsou tam listy Maliníku a Ostružiníku. Čaj jsem si dávala jednou týdně nebo, když jsem cítila unavená. Čaj není tak silný, a nejvíce cítíte bylinky měsíčku a ostropestřce. Chuťově mi více chutnal než čaj Detoxikace.


 
 
 
Složení:
Listy maliníku a ostružiníku, plod lnu, měsíček, květy třapatky a divizny, listy ořešáku, řebříček a komonice nať, plod ostropestřce.
 


Bílá Toaletní Vazelína 
 
 
 
 
Proč zrovna Vazelína? Vazelínu jsem začala používat před 2 roky. Myslím, že to bylo zrovna na internetu, kde jsem se dočetla, že Vazelína hydratuje a pomáhá aby kůže nebyla suchá. Dočetla jsem se také, že pro některé je Vazelína hrozným produktem, ale osobně já mám jen pozitivní reakce. Vazelínu používám pod oči, protože tam nejvíce mám pocit, že mám nejsušší bod. Bohužel nevím proč, ale pudr nemůžu nosit. :( Vazelína mi pomáhá hydratovat sušší místa a mně osobně pomáhá. A také můj secret trik je, že si každou noc dávám Vazelínu na řasy, abych hydratovala a pomáhala růstu řas. Možná, že se to někomu zdá jako blbost, ale mně to vážně pomáhá. :)
 
 
 
 
 
 
Tato Vazelína obsahuje Vitamín E, což je přírodní Antioxidant. :) Vazelína stojí 50kč a má 100ml.
 
 
Celkový Dojem
 
Značka Aromatica, je značka, která má přírodní produkty, které pomáhají zdraví a aby jsme se cítili lépe. Já osobně jsem s produkty spokojená. Ceny jsou dobré, a určitě se vyplatí. Kdybych si měla z čajů vybrat, tak si vyberu asi Lymfatický, a určitě Vazelínu.
Na všechny produkty se můžete kouknout zde.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat