https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 10. října 2016

Balenciaga Florabotanica parfémovaná voda pro ženy, Recenze







Balenciaga Florabotanica parfémovaná voda pro ženy







Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o voňavce Balenciaga Florabotanica. Tento parfém jsem zakoupila pro moji sestru k narozeninám, ale nakonec jsem si jí koupila i já :). Parfém jsem našla n parfumerie.cz a vážně nevím zda ho prodávají někde jinde. Musím uznat, že jsem parfém zakoupila kvůli recenzím, které jsem našla u parfému. Myslím, že má recenze Vám také pomůže s výběrem:).






Parfém má 100ml, což je výborný už jen kvůli tomu, že Vám vydrží delší dobu. Balení parfému je nádherné!!! Po každé, když se podívám na parfém představím si léto a letní vůni. Myslím si, že design se vážně povedl a lahvička vypadá draze a velice stylově. 
Vůně je velice květinová, ale né až tak silná. Vůně mi připomíná letní dny a noci. Vůně sice není tak silná ale musím uznat, že vydrží. Cítím po celý den, ale když jí necítím já tak kamarádi vedle mě:).



Popis parfému Balenciaga Florabotanica




Exkluzivní dámská vůně Balenciaga Florabotanica je speciálně navržena pro všechny mladé moderní ženy, které nechtějí jít s davem. Tato neobyčejně 
aromatická květinová vůně dokáže přitáhnout pozornost vašeho okolí. Vůně
 Florabotanica je plná protikladů a její nositelky jsou krásné a nezkrotné.


Podmanivá dámská vůně Balenciaga Florabotanica vyniká svými  neobvyklými přísadami. Jedinečná kombinace esencí vytváří naprosto

nezaměnitelné aroma. Osvěžující lísky jiskrné máty se dokonale proplétají s okouzlujícím aroma excelentního vetiveru. Smyslné plátky svůdné růže jsou doplněny opojným karafiátem a prosluněným jantarem. Tato výjimečná dámská vůně Balenciaga je vhodná pro celodenní nošení a každou roční dobu.Podpořte svoji originalitu a vybírejte si jen to, co není všední! S vůní se budete cítit sebejistě v každé situaci. Vůně se ukrývá v hranatém skleněném flakonu s futuristickými prvky, které vás okamžitě zaujmou. Vůně Florabotanica představuje bohatý a překvapivý mix architektonických linií, živých barev a čarovných květinových vzorů, které se opakovaně vyskytují v módě značky Balenciaga. Tváří vůně se stala mladá a úspěšná americká herečka Kristen Stewart. Vůně byla uvedena na trh v roce 2012. (zdroj parfums.cz)





Složení

  • karafiát, vetiver, růže, máta, jantar



Asi nejvíce cítím ve vůni Karafiát, růže není až tak silná ale spíše ten Karafiát vyniká ve vůni. Mátu tam cítíte jen zlehka, ale nejedna se o nic silného. 

















Celkový dojem

Jsem moc spokojená! Parfém je perfektní na letní dny, který Vás osvěží a také nezklame. Cena parfému se pohybuje kolem 1100kč, což si myslím, že cena je dobrá. Přemýšlím, že si koupím i druhou vůni od Balneciaga, která se jmenuje RosaBotanica a mohla bych napsat recenzi, která z těchto vůní je lepší:). Každopádně jestli se chcete mrknout na více informací o FloraBotanica tak koukněte zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat