https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 12. října 2016

Maybelline The Nudes paleta očních stínů




 
Maybelline The Nudes paleta očních stínů
 



 
 


Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Maybelline Paletě. Paletka, která mě překvapila a musela jsem o ní napsat recenzi :). Paleta představuje neutrální barvy, které se hodí pro každého. Značku Maybelline mám moc ráda, a byla jsem si jistá, že mě paletka od značky potěší.



Maybelline The Nudes
 
 

 


Co se týče designu, moc se mi líbí design. Černou barvou se nedá nic zkazit. Paletka je menší a vejde se všude, i do kabelky. Dohromady je tam 12 barev. Nejvíce používám ty tmavější hnědé barvy.
Stíny mají velice dobrý pigment. Vydrží celou noc, a nerozmažou se Vám. Možná menší pigment mají ty odstíny, které mají třpytky, je to škoda, že více nevyniknou.
Zkoušela jsem, co nejvíce fotek aby jste měli představu, jak stíny vypadají. Snad se Vám vše ukáže na fotkách. :)


 
 
 


Celkový Dojem

Paleta je má oblíbená, používám jí skoro každy den. Každou barvu používám na něco jiného. Škoda, že tam nejsou jména barev. Možná jediné mínus je, že stíny trošku padají pod oči. Musíte pořádně odklepnout zbytek stínu, aby Vám nespadl pod oči. Jinak žádné mínus nevidím. Paletu stále používám a určitě si koupím další. :) Každopádně paleta stojí kolem 330kč. Cena dobrá za dobrou kvalitu. Pokud máte o paletu zájem, tak si jí můžete koupit zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat