https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 2. listopadu 2016

John Galliano Parlez-Moi d'Amour parfémovaná voda pro ženy, Recenze




John Galliano Parlez-Moi d'Amour parfémovaná voda pro ženy






Ahoj, mám tady pro Vás nový článek/recenzi o parfému John Galliano . O tom to parfému jsem se dozvěděla díky testeru, který jsem dostala jako dárek k nákupu. Myslím si, že testery by se měly dávat více, protože já osobně si potom kosmetiku nebo produkt koupím pokud mi bude vyhovovat:). Z testeru jsem měla obrovskou radost protože, jak jsem si přečetla vůně se skládá z ovoce nebo kytek. Pokud mate ráďi vůně, které jsou sladší ale mají svůj osobní nádech, tato recenze je pro Vás.





Parfém od John Galliano je už nějakou dobu na trhu, ale bohužel jsem se o nej dozvěděla už nedávno. Kdybych nedostala tester ani bych o parfému nevěděla.
Začneme tedy od obalu vůně, je krásný růžový, taková Nude Pink. Obrázek obalu označuje to co je v parfému. Francouzský nápis vůně je taky nádherný a romantický.
Tento parfém má 30ml, chtěla jsem větší ale bohužel už byl vyprodány. Parfém bych spíše používala v létě, protože parfém se skládá: Hlava: Malina, Borůvka, Mandarinka. Srdce: Jasmín, Levandule, Růže. Základ: Pačuli, Vetiver, Vanilka.




Jedna se i o více druhů vůni. Chtěla jsem si i zakoupit John Galliano Parlez Moi d'Amour, ale také nebyl k dispozici. A ten třetí je John Galliano Parlez-Moi d´Amour Eau Fraiche. 






Popis:

Jedinečná dámská vůně John Galliano Parlez-Moi d'Amour je jako stvořená pro mladou ženu či dívku, která má hlavu plnou nápadů, touží vyjádřit své pocity a chce se odlišit od ostatních. Parfemovaná voda Parlez-Moi d'Amour dokáže skvěle zvýraznit váš sex-appeal a podtrhnout vaši originalitu. Tváří této vůně, která byla uvedena na trh v roce 2011, je provokativní modelka, herečka a rocková zpěvačka Taylor Momsen.
Fascinující koncept vůně Parlez-Moi d'Amour před vámi otevírá nevinný příběh plný romantiky a prvních lásek. Vůně je plná příslibů a tajemství. Vrchní tóny vás uchvátí sladkými akordy lesních borůvek a čerstvě natrhanými malinami, které vybízejí k pokušení. Hravá mandarinka se proplétá s hedvábným jasmínem. Opojnou atmosféru vykouzlí smyslná levandule zabalená do horkých plátků růže. Základ vůně je tvořený exotickými notami pačuli, sladkou vanilkou a svěžím vetiverem. Vůně Parlez-Moi d'Amour je vhodná pro jarní a letní měsíce. Její aroma dokáže skvěle dotvořit romantickou schůzku.
Nezaměnitelná dámská parfemovaná voda Parlez-Moi d'Amour od značky John Galliano představuje dívku, která touží po velké lásce, je plna očekávání a nadějí. Ukrývá se ve skleněném flakonu, který svým designem připomíná dopisní obálku. Zlatý uzávěr symbolizuje dopisní razítko. Otevřete vůni Parlez-Moi d'Amour stejně jako otevíráte zamilovaný dopis a zažívejte znovu a znovu příjemně mrazivý pocit, jako byste otevírali láskyplné psaní od vašeho milého. (Zdroj: notino.cz)





Celkový Dojem

Vůně je krásná. Obal je krásný, a vůně je perfektní dárek pro někoho, kdo má v oblibě sladší vůně. Parfem vydrží, ale po jisté době jsem už vůni necítila. Myslím si, že i cena je skvělá. Já jsem si koupila parfém za 280kč, 30ml. Chtěla jsem větší, ale bohužel už nebyl ;(. Na více informací se můžete kouknout zde

Žádné komentáře:

Okomentovat