https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pátek 25. listopadu 2016

L'Oréal Paris Volume Million Lashes Féline řasenka pro natočení a oddělení řas, Recenze






L'Oréal Paris Volume Million Lashes Féline řasenka pro natočení a oddělení řas






Ahoj, mám tu pro Vás novos recenzi o L'Oréal Paris Volume Million Lashes Féline řasence. Stále chci najít řasenku, ktera bude levná a take dlouho vydrži, ale stále se mi to nedaří :(.  L'Oréal řasenky jsou dobre, ale občas se mi zdá, ze řasenky se rychle vysusí. Doufám, že Vám tato recenze pomůže s vyběrem :). 





L'Oréal Paris Volume Million Lashes Féline




Řasenka Féline je zajimavá Řasenka, která má jiný vzhled než ostatní řasenky. Pro mě osobně vzhledově  zaujme více než obyčejná řasenka černá.
Pokud jde o kartáček, kartáček je zaoblený a každou řasu. Kartáček je jiný než na jake jsem zvykla, ale i tak jsem s řasenkou spokojená. Už jí mám delší dobu a stále není susší, jako ostatní řasenky. Musite si dát pozor na to, kolik řasenky dáváte na řasy, protože stačí pouze malé množství.







Popis:

Řasenka Féline přináší odvážný objem a dokonalou definici řas pro pronikavý pohled. Nová řasenka z řady Volume Million Lashes s inovativní formulí a kartáčkem. Speciálně zaoblený kartáček prodlužuje a tvaruje každou řasu zvlášť od kořínků až po konečky. Postačí jeden tah a každá řasa bude dokonale zvýrazněná. Zářivě černá formule obohacená o vzácné oleje dodává řasám nespoutaný a intenzivní objem pro svůdný pohled. (zdroj: notino.cz)

Celkový Dojem
Řasenka patří mezi levnejsí, což je vybornéŘasenka točí řasy, a tak vypadají delsí. Dá více objemu a krásně prodlouží řasy. Musíte si, ale dávat pozor kolik si řasenky dáváte, protože řasenka občas až moc slepuje řasy, a někdy i máte větší množství řasenky na očích a kolem očí. Na více informací se můžete kouknout zde




Žádné komentáře:

Okomentovat