https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 30. listopadu 2016

Maybelline Volum´ Express The Colossal řasenka pro objem, Recenze







Maybelline Volum´ Express The Colossal řasenka pro objem


 
 
 


Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Maybelline Volum´ Express The Colossal řasenka pro objem. Řasenku jsem zakoupila na notino.cz, kde právě probíhala sleva na řasenky Maybelline. Řasenka stála pouhých 116kč. Pokud se nemýlím tak řasenka se prodává už delší dobu a já jsem jí bohužel zkusila až teď. Doufám, že se Vám recenze bude líbit. :)




Maybelline Volum´ Express The Colossal


 
 
 
 
 
 
Řasenka je spíše na objem než aby prodlužovala řasy. Žluto-fialová barva řasenky je pro mě typická pro Maybelline. Vždycky se mi líbilo na Maybelline, že značka má dobré ceny a když si něco koupíte a nebude Vám to vyhovovat, aspoň Vám nebude líto penízek:).
Maybelline řasenka Volum Express The Colossal, má typický karáček, s kterým se dobře zachází. S pomocí kartáčku, budete mít větší objem řas.
Asi jediné mínus je, že když si chcete někdy v drogerii koupit řasenku, není tam ani tester a ani nemůžete vidět kartáček od řasenky, což je veliká škoda. Doufám, že Vám aspoň tyto recenze pomůžou s výběrem a aspoň uvidíte, jaký kartáček řasenka má:).







Popis:

 
Kolosální řasy jediným tahem! Maybelline Volum´ Express The Colossal řasenka pro objem znásobí řasy až 9x. Okamžitý výsledek zajišťuje speciální složení obohacené o kolagen, které řasy napumpuje a dodá jim objem. Výjimečný megakartáček řasy natočí, pozvedne a precizně obalí.
Maybelline Volum´ Express The Colossal řasenka pro objem neslepuje a nevytváří žmolky. Je oftalmologicky testovaná a vhodná i pro nositelky kontaktních čoček. (zdroj:notino.cz)




Celkový Dojem


Řasenka stojí kolem 130kč. Pokud Vám vyhovuje tento druh kartáčku, tak je přesně pro Vás. Teďka dokonce jsou řasenky ve slevě:).  Možná, že jsem čekala od ní více, ale určitě mě nezklamala. Řasenka krásně natočí řasy a máte dojem, že máte více řas. Hezká řasenka s dobrým  Na více informací se ,ůžete kouknout zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat