https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 13. listopadu 2016

Maybelline The Blushed Nudes paleta očních stínů, Recenze





Maybelline The Blushed Nudes paleta očních stínů






Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Maybelline the Blushed Nudes Paletě. Jak vte, ráda zkouším více druhů kosmetiky od jedné značky. A ještě k tomu, dvě stejné palety a jiné druhy očních stínů. Jedná se znovu o dobrou cenu očních stínů, které můžete sehnat všude. Doufám, že se Vás recenze bude líbit a snad Vám fotografie budou stačit k Vašemu rozhodnutí :).




The Blushed Nudes








Paletka má 12 očních stínu, spíše se jedná o barvy do odstínu růžové proto také The Blushed (růž na tváře). Já si osobně myslím, že tato paleta se více hodí na jaro nebo letní dny. I celkové balení na mě působí letně a krásně růžově :D. Balení je hezké, plastové (bohužel :( ).







Horní řadu stínů jsem méně používala protože nebyla až tak pigmentovaná jako ta dolní řada. Ta druhá řada je perfektní, více pigmentovaná a vydrží delší. Připomíná mi podzim, a podzimní barvy listí. Můžete vidět i na fotografii, že druhá řada je více pigmentovaná. Pokud jste četli i mou první recenzi o paletě tak víte, že jsem i tam psala ohledně té první řada, že není až tak pigmentovaná. Hlavně se jedná o ty světlejší barvy.







Musím uznat, že pokud by se prodávala jenom ta dolní řada, určitě bych si jí koupila. Barvy se dobře nanáší a zůstanou na očích celý den.









Celkový Dojem


Maybelline The Blushed Nudes paleta je dobrý kosmetický doplňek. Maybelline Palety patří mezi mé oblíbené. Tuto paletu jsem musela vyzkoušet. The Blushed Nudes paleta je levnejší než paleta the Nudes, tato paleta stojí kolem 279kč, a The Nudes kolme 339kč. Já osobně bych si vybrala tu dražší paletku, více mi vyhovuje a musím uznat, že je lepší. Možná, že i ta cena je vidět na kvalitě. The Blushed Palelta je spíše nebo aspoň mě připadá, že patří do kategorie Highlighter & Luminzer. Jedno, ale musím říct, určitě za 279kč Vás nezklame:). Na více informací se můžete kouknout zde.







Žádné komentáře:

Okomentovat