https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 11. září 2017

Avon Sun Magic Tan - samoopalovací pěna na tělo se zpevňujícím komplexem, Recenze






Avon Sun Magic Tan - samoopalovací pěna na tělo se zpevňujícím komplexem








 
Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Avon Sun Magic Tan, samoopalovací pěně. Na tento produkt jsem přišla úplně omylem. Na notino.cz jsem hledala nějaký samoopalovací produkt, který jsem ještě nezkoušela. Samoopalovací pěnu jsem si zakoupila, protože jsem minulý týden jela na dovolenou, a chtěla jsem být trošku opálenější. Musím říct, že mě samoopalovací pěna překvapila.
 
 

Avon Sun Magic Tan - samoopalovací pěna
 
 
 
 
Samoopalovací pěna od Avonu má 150ml, vzhled produkt je hezký bronzový a ideální barva na léto. Odstín mají pouze tento, zatím žádný jiný jsem neviděla. Asi nejvíce mě lákalo na samoopalovací pěna, nikdy jsem nic takového nevyzkoušela. Pěnu ani na sobě necítíte, musíte ale rychle začít mazat různé partie. Pěna rychle zasychá, tak musíte, co nejrychleji pěnu rozmazat.
Vůně mi je také sympatická, připomíná mi vanilkovou/kokosovou vůni.

Účinky:

  • poskytuje okamžitý opálený vzhled
  • dlouhotrvající efekt - až jeden týden
  • hydratuje
  • zvláčňuje
  • zpevňuje
  • vyhlazuje strukturu pokožky
  • chrání před škodlivými vnějšími vlivy
  • zabraňuje vysušování
  • snadná aplikace

Složení:

  • vitaminy A a E - vyhlazují, ochraňují, zvláčňují pokožku
  • beta-karoten - zabraňuje vysušování
  • kokosový olej - vyživuje, hydratuje, zjemňuje
  • aloe vera - zklidňuje, hydratuje


Celkový Dojem


Samoopalovací pěna je výborná, skvělá cena za skvělou kvalitu. Magic tan od Avonu stojí 109kč, což je úžasné za 150ml. Na více informací se můžete kouknout zde.


Žádné komentáře:

Okomentovat