https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 19. září 2017

FARMONA Dermiss Nutri Cleansing odličovací olej na obličej a oči, Recenze






Farmona Dermiss Nutri Cleansing odličovací olej na obličej a oči




 
 
 
 

Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Farmona odličovacím oleji na pleť. Značku Farmona jsem našla na notino. Od této značky jsem vyzkoušela už nějaké produkty na vlasy, a byla jsem spokojená. Farmona olejíček je velmi dostupný produkt, a obsahuje přírodní ingredience.



Farmona odličovací olej na obličej a oči

 
 
 
 
 
 
Olejíček od Farmona obsahuje 200ml, a přírodní ingredience. Olejíček používám vždy večer, a musím říct, že po olejíčku mě oči nepálí, a dobře Vám odlíčí obličej. Bohužel nějak mi nevyhovuje konzistence, raději mám spíše odličovací vodu, ale to je pouze můj detail.
Olej obsahuje arganový olej, a mandlový olej. Tyto oleje hydratují Vaší pleť a dodávají Vám veškeré vitamíny.  
 
 
 
 
 
 
 Na odličovací olej je nutné nanést na navlhčený tampón, jinak jde špatně odličovací olej použít. Olejíček nemá zrovna specifickou vůni.

Konzistence - olej

Pleť - pro všechny typy pleti

Věk - pro všechny věkové skupiny

 
 
 
 
 
Celkový Dojem
 
 
Odličovací olej od značky Farmona je dobrý produkt, ale né zrovna pro mě. Na produktu se mi nejvíce líbí, že obsahuje arganový olej, a mandlový olej. Pleť je určitě hydratovaná a není sušší. Olejíček je i cenově dostupný, což je výborné (jenom za 169kč, 200ml). Na více informací se můžete podívat zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat