https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 4. září 2017

MAC Powder Blush tvářenka Desert Rose, Recenze








MAC Powder Blush tvářenka Desert Rose 




Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o tvářence Mac, Desert Rose. O tvářenkách Mac jsem moc slyšela a musela jsem je vyzkoušet. Mac má spoustu druhů tvářenek, a doopravdy jsem nevěděla, kterou dřív. Krásné barvy, a nevíte kterou dřív koupit a nebo jestli vůbec bronzer nebo tvářenku. :) Tvářenku jsem si zakoupila na notino.cz. 



Mac Deser Rose Tvářenka




Balení od Mac je krásné. Černou barvou nic neskazíte, a krásně i na tvářence můžete vidět barvu tvářenky. Odstín Desert Rose jsem si koupila kvůli krásné barvě, která je spíše tmavě růžová až do fialova, ale na tváři je spíše krásně do růžova. Produkty od Mac jsou velice pigmentované, a tato tvářenka patří mezi ně. Určitě stačí malé množství tvářenky na tvář. Tvářenka je velice pigmentovaná. Jak můžete vidět na fotkách ve tvářence jsou také trošku třpytky, což dělá tvářenku i více přírodní na tváři. 





Desert Rose stojí kolem 677kč, což chápu je trošku větší cena. Také mě to odradilo na pár let, až po 2-3 letech jsem si tvářenku zakoupila. 




Celkový Dojem




Tvářenka mě velice překvapila. Chápu, že cena Mac kosmetiky je až velice vysoká, ale občas kosmetika od mac má výborné produkty, a ty penízky za to stojí. Tvářenka má nádhernou barvu, a i na tváři vydrží. Na více informací se můžete mrknout zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat