https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

sobota 26. srpna 2017

MAC Mineralize Concealer, korektor proti tmavým kruhům, Recenze







MAC Mineralize Concealer,
korektor proti tmavým kruhům





Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Mac korektoru. Musím říct, že mi asi 2 roky trvalo než jsem si korektor zakoupila. Konečně jsem si ho koupila v Tel-aviv. Asi nejvíce lidí tento korektor odradí kvůli ceně, ale já jsem ho musila konečně vyzkoušet, třeba Vám tato recenze pomůže s výběrem. :)

MAC korektor proti tmavým kruhům




Mac korektor je spíše krémový tekutý korektor. Od značky mac jsem si pouze kupovala rťenky, tak, že jsem byla velice Korektor je velmi dobře pigmentovaný. Zasychá a opravdu dobře drží. Já jsem si zakoupila NC25. Doopravdy nevím kolik mají druhů korektoru, a myslím si, že kolem 5 druhů korektoru. 
Korektor vůbec nevysušuje, což je užasné, a moc mě to překvapilo. Poměrně rychle na pleti zasychá a po chvilce ihned nanesu pudr. 









Celkový Dojem


Mac korektor mě doopravdy překvapil. Možná menší mínus je cena, ale zatím je můj nejoblíbenější. Cena se pohybuje kolem 600kč. Každopádně je tento korektor vynikající nejen výdrží, ale také velmi mírným sléváním. Pod očima mě nevysušuje a dáva pleťi zdravý a krasný vzhled. Na více informací se můžete mrknout zde


Žádné komentáře:

Okomentovat