https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 22. srpna 2017

Ardell Natural Wispies nalepovací řasy





Ardell Natural Wispies nálepovací řasy


 


Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Ardell Natural Wispies. Značku řas Ardell mám moc ráda. Patří k mým oblíbeným. Ceny jsou vynikající a kvalita skvělá. Časem zkouším nové druhy řas, a zkouším stále jaké řasy mi nejvíce vyhovují. A hlavně chci Vám ukázat, jak rasy vypadají ve skutečnosti a jestli vypadají i přirozeně. Snad se Vám recenze bude líbit.




Ardell Natural Wispies



Tyto řasy jsem si vybrala kvůli přirozenosti a hlavně kvůli hustoty řas. Většina řas není tak hustá a nevypadají hlavně přirozeně. Vypadají zbytečně nepřirozeně a hlavně jsou i zbytečně drahé. Značka Ardell má krásné řasy a výborně ceny, jedny stojí 109kč. I tyto řasy stály 109kč, a musím říct, že je můžete nosit i delší dobu.


 
 

Jsou krásně husté, i materiál je příjemný a vůbec řasy necítíte na očích. Balení řas je bez lepidla, ale i tak používám řasy se svým lepidlem, kterém jsem si zakoupila zvlášť.
Na řasy musíte dát menší množství lepidla, jinak lepidlo budete mít všude. Hlavně musite chvíli počkat až lepidlo trošku uschne až potom můžete rasy nalepit na řasy nebo těsně vedle řas. Já vždy používám pinzetu na našení řas.




Celkový Dojem


Řasy od Ardell jsou skvěle a opět mne nezklamaly. Ardell Natural Wispies jsou krásné řasy spíše na večer nebo na nějakou oslavu. Jsou krásné dlouhé a hustě proto více působí na večerní slavnosti. Na více informací se můžete podívat zde.


Žádné komentáře:

Okomentovat