https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 13. srpna 2017

Freeman Mask Charcoal & Black Sugar - Peelingová maska s uhlím a cukrem, Recenze



Feeman Mask Charcoal & Black Sugar - Peelingová maska s uhlím a cukrem


 Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Peelingové masce s uhlím a cukrem. Tato mě zaujala díky tomu, že by měla být s uhlím a černým cukrem. To jsem si nedokázala vůbec představit a tak jsem se ji rozhodla koupit a vyzkoušet. maska se dá sehnat skoro všude, ale jen někde mají různé druhy masek. Snad se Vám recenze bude líbit. :)


Peelingová maska s uhlím a cukrem



 Masku jsem zakoupila za 166kč, někdy jí i můžete zakoupit ve slevě za 99kč. Maska má 175ml, což Vám vydrží delší dobu, protože stačí pouze malé množství. (jak můžete vidět na fotce) 
Cukr slouží i jako peeling, takže je pleť po smytí jemná a rozzářená. Maska se dobře nanáší. Stačí ji nechat působit krátkou dobu (já jí spíše nechávám 20minut, ale to je jen na Vás). Pleť maska nádherně vyhladí a krásně osvěží. Navíc jako bonus krásně voní. Maska voní po čaji z bílého zázvoru, jak je i napsané na stránkách freemanu.





Složení z cukru díky čemu se opravdu špatně nanáší, a opadává. Musíte si dávat pozor, nebo spíše si dejte nějaké starší triko na sebe. (to je možná menší mínus)
- uhlí absorbuje přebytečný kožní maz a pomáhá odstraňovat nečistoty bez vysušení pleti
- černý cukr exfoliuje pleť, odstraňuje odumřelé kožní buňky, zjemňuje a rozjasňuje






Celkový Dojem


Masky od Freemanu mi vyhovují. Moc se mi libí, že mají mnoho druhů masek pro každou pleť. Jsou kvalitní a hlavně levné, každý si jí může pořídit a určitě Vám vydrží delší dobu.
 Na více informací se můžete kouknout zde.





Žádné komentáře:

Okomentovat