https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 9. srpna 2017

Maybelline Volum´ Express The Colossal Smoky Eyes řasenka pro objem









   Maybelline Volum´ Express The Colossal Smoky Eyes řasenka pro objem










Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Maybelline Volum´ Express The Colossal Smoky Eyes řasence. Maybelline řasenky si stále kupuji, a stále zkouším jaká řasenka mi bude nejvíce vyhovovat. U značky Maybelline je výhodná cena, veškeré řasenky jsou kolem 150 až 200kč. Snad Vám tato řasenka pomůže. :)







Maybelline Volum´ Express The Colossal Smoky Eyes






 The Colossal Smoky Eyes řasenku jsem zakoupila na notino.cz, kde je zrovna na řasenku sleva (pouze 174kč). Z této kolekce řasenek the Colossal jsou veškeré řasenky velice dostupné. Jedná se o objemovou řasenku, která by jim měla dodat maximální objem. Obal řasenky je typický pro Maybelline, libí se mi i design řasenky. Tato řasenka patří k těm řasenkám, která mají doopravdy černou barvu, a není do šediva. 

Řasenka má klasický štětinkový kartáček, je spíše větší, což mi naprosto vyhovuje. Řasy krásně natočí a dává jím objem. Stačí pouze dvakrát nanést na řasy, a máte krásně černé řasy, které doopravdy mají objem. Maybelline Volum´ Express řasenky mi přijdou srovnatelné s dražšími řasenkami.



Účinky: 

  • dodává řasám objem
  • je perfektní součástí kouřového líčení
  • navozuje matný vzhled řas
  • neslepuje řasy
  • nevytváří žmolky

Složení:


  • kolagen – posiluje řasy a dodává jim objem





Celkový Dojem


Tato řasenka z kolekce Maybelline Volum´ Express The Colossal mi vyhovuje, je praktická a skvěle Vám dá objem pro Vaše řasy. Jediné mínus je že mi řasenka během dne začala opadávat pod oči, což uplně nesnáším. Řasenku Vám můžu doporučit, s klasickým kartáčkem od Maybelline nic neskazíte. :) Na více informací se můžete podívat zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat