https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 17. srpna 2017

Kim Kardashian True Reflection parfémovaná voda pro ženy







Kim Kardashian True Reflection parfémovaná voda pro ženy





Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Kim Kardashian True Reflection parfému. Tento parfém mi chyběl do kolekce od Kim. Zatím jsem vyzkoušela všechny parfémy od ní, a moc jsem se těšila na tento. Tento rok nebo v roce 2018 by měl přijít nový parfém od Kim, tak jsem také moc zvědavá. Snad se Vám recenze bude líbit. :)



Kim Kardashian True Reflection






Vzhled vůně je nádherný, a elegantní. Černo-zlaté-zlato růžové balení je krásné, i iniciály jsou perfektní. Vůně má 100ml za 699kč. Myslím si, že tato vůně je zatím nejdražší ze všech vůní od Kim Kardashian.





Vůně má vážně zvláštní vůni, ale naopak je i na denní nošení, ale také na noc. Vůně není tak silná, je doopravdy elegantní a ženská. Nejvíce ve vůni citím brokev, orchidej, a gardénie. Určitě není sladká, už jen kvůli složení vůně můžete vidět, že se nejedná o sladší vůni. 
Vůně taky dodává květinovou vůni, ale né až tak silnou. 
Kdybych měla ohodnotit vůni s jinými parfémy od Kim Kardashian, asi tato vůně je pro mne neoblíbenější. Více ke mně jde, s elegantním parfémem nic neskazíte. A jsem moc ráda, že zrovna tento parfém není tak sladší, jak předchozí parfémy od Kim.
Ano, možná cena je vyšší než ostatní parfémy od Kim, ale vzhled, a krabička od vůně je dokonalá. 









Složení





Hlava: broskev, švestka, bergamot
Srdcegardénie, lotos, orchidej
Základpačuli, pižmo, dřevo






Celkový Dojem


Parfém je úžasný, a moc mi vyhovuje. Výdrž je také dobrá, ostatní cítí vůni a ptají se mně, copak to je za vůni. Vzhled vůně je taký krásný, a elegatní. Parfém Vám můžu doporučit. :)
Na více informací se můžete podívat zde

Žádné komentáře:

Okomentovat