https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 1. srpna 2017

RYOR Marine Algae Care krém s kyselinou hyaluronovou a kmenovými buňkami, Recenze








RYOr Marine Algae Care krém s kyselinou hyaluronovou a kmenovými buňkami




Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Ryor krému. Krém jsem si zakoupila kvůli dobrým recenzím a také jsem zahlédla reklamu v časopisu o kosmetice Ryor. Krém patří k novějším produktům od značky Ryor. Doufám, že Vám recenze pomůže s výběrem. :)



RYOR Marine Algae Care




Krém Ryor Marine Algae Care je velice výživný krém na pleť, pro všechny typy pleti. Konzistence i vůně příjemná, lehký, snadno se vstřebává. Stačí doopravdy malé množství krému, které nanesete na pleť. Po chvíli se vstřebá a můžete klidně krém použít i jako bázi pod makeup. 
Krém nemá zrovna nějakou specifickou vůni, ale vůně je svěží a pleť je po krému hladká. 





Účinky: 

  • vyhlazuje drobné vrásky 
  • navrací pleti elasticitu 
  • zjemňuje pleť 
  • má lehké složení 
  • pleť provoní jemnou parfemací

Složení:

  • kyselina hyaluronová
  • kmenové buňky z mořských řas 
  • arganové máslo







A take Ryor je česká přírodní kosmetika, což jsem vůbec nevěděla. Jsem ráda, že můžu podporovat českou kosmetiku, která je kvalitní. :)




Celkový Dojem


Ryor krém je vynikající, vůbec si na něj nemůžu stěžovat. Cena je výborná, a hlavně se nejedná o mastný krém. Je výborný jako báze pod makeup nebo také jako krém denní nebo na noc. Na více informací se můžete podívat 
zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat