https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 2. srpna 2017

ARDELL Strip Lashes nalepovací řasy multipack, recenze






Ardell Strip Lashes nalepovací řasy multipack





Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Ardell Strip Lashes (Demi Wispies). Jsme moc ráda, že eshop kosmetiky notino.cz má zrovna značku Ardell. Je to úžasná značka řas, která má výborné ceny řas, které vydrží, a můžete je používat delší dobu. 



ARDELL Demi Wispies




Značka Ardell ma mnoho modelu řas, které se hodí na Vaše řasy. Já jsme to ovšem riskla a ihned si koupila multipack, protože to byla výhodná koupě. Mám jich dohromady 6 za 549kč. Jedny řasy Vám vyjdou na 109-149kč, záleží na modelu. Řasy vypadají jak pravé a dodají Vám větší objem a zvětší Vám oči. Já jsem si kupovala nalepovací řasy, protože jsem nechtěla umělé řasy a mít je každý den. Tyto řasy si můžete sundat kdykoliv a kdykoliv si je dát zpátky na řasy. 
Jedny řasy můžete používat i delší dobu, což je výhodné. 







Drtivá většina ze sortimentu jejich řas je zhotovena ze sterilizovaných lidských vlasů, proto řasy vypadají tak přirozeně. Na řasy můžete používat i černé i bíle lepidlo, ale já spíše používám černé lepidlo. 






Celkový Dojem

Krásné řasy, vypadají velmi elegantně a přirozeně. Multipack je velice výhodná koupě, ale asi ne pro všechny, když jste si nevyzkoušeli tento model řas. Tento model řas je velice přirozený a na začátku nalepovacích řas, je řasa kratší kvůli lepší přirozenosti. Na více informací se můžete podívat zde

Žádné komentáře:

Okomentovat