https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

sobota 26. srpna 2017

Farmona Radical Hair Loss posilující sérum pro růst vlasů a posílení od kořínků, Recenze







Farmona Radical Hair Loss posilující sérum pro růst vlasů a posílení od kořínků





Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o serům pro růst vlasů. O značce Farmona jsem se dozvěděla na stránce notino.cz. Značka Farmona má výborné ceny (většinu věcí můžete sehnat do 199kč), a výborné přípravky na vlasy. 
Nejsem si jistá, ale myslím si že značka pochází z Polska. Většína přípravků má přírodní složení což je výborné. 



Farmona Radical Hair Loss posilující sérum






Přípravek se má používat buď každý den, nebo každý druhý den, záleží na tom, jak Vám přípravek vyhovuje. Já jsem se bála, aby mě po přípravku nesvěděla hlava nebo něco takového, ale určitě to tak není.
Sérum jsem vždy používala večer, nebo když jsem věděla, že druhý den nebo příští den si umyji hlavu, protože po sérum máte tročku mastné vlasy, ale není to tak strašné. Po sérum jsem vždy masírovala hlavu. Možná bude pro někoho vůně přípravku trošku silnější, ale je to spíš více bylinek najednou. 











Složení 




Trichogen Hair growt Stimulator, Pro-Hair Booster Plus, Horsetail Extract, Vitamin A, E, F Complex, Provitamin B5, Inulin





Celkový Dojem

S přípravkem jsem spokojená, vlasy nejsou ani tak mastné po serúm. Vlasy serúm krásně zhustí a dodá jim lesk. Možná jako mínus bych dala že většina věcí na krabičce není česky. A také, že si musíte koupit více serúm pro lepší výsledky. Ale jinak za mě určitě 80%.  Na více informací se můzete kouknout zde

Žádné komentáře:

Okomentovat