https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 16. listopadu 2017

Garnier Essentials čisticí krém pro suchou pleť






Garnier Essentials čisticí krém pro suchou pleť






Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Garnier čistím krému. Tento produkt jsem našla omylem, protože byl zlevněný, tak jsem si řekla, že ho musím vyzkoušet. Nejenže mě zaujala cena, ale také design a krásná barva růžová. Od Garnier jsem moc věcí nevykoušela, ani vlastně nevím proč, ale tak musím někde začít. :) 




Garnier Essentials čisticí krém





Značka Garnier nabízí široké portfolio produktů od tělové a pleťové kosmetiky, výrobků pro ochranu před sluncem a dekorativní kosmetiky, až po proslulé vlasové produkty. (notino 
Garnier spíše znám také jako vlasovou kosmetiku. Vím, že od této značky jsou výborné barvy na vlasy, které obsahují různé oleje jako avokádový nebo arganový. 
Garnier čisticí krém používám spíše jako odličovací krém. 






Krém vždy používám na večer, když se chci odlíčit. Krém je hustější konzistence ale vůbec není olejitý nebo mastný. Občas krém používám na tamponek, a pokapu tamponék vodou. Pleť je po krému velice hydratovaná, a vypadá zdravěji. Cenově tento produkt taky není špatný. 
Čistící krém má 200ml, což Vám vydrží delší dobu + v krému je také výtažek růže. Pro milovnice růží moc doporučuji. :)


Účinky:


  • důkladně čistí pleť
  • odstraňuje make-up
  • hydratuje a zvláčňuje
  • zamezuje pocitům pnutí
  • udržuje přirozenou rovnováhu pleti
  • osvěžující účinky




Složení:


  • výtažky z Aloe vera – čisticí a zklidňující účinky
  • bambucké máslo – hydratační účinky, zamezuje pocitům pnutí


Celkový Dojem


S čisticím krémem jsem moc spokojená. Hlavně tento krém používám jako odličovač. Krém je jemný, a hydratuje Vám pleť. Zatím ho mám dva měsíce a stále mi zbývá velké možství produktu. Cena se pohybuje kolem 89kč. Občas je i ve slevě za 45-50kč. Na více informací se můžete podívat zde

Žádné komentáře:

Okomentovat