https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 29. listopadu 2017

Guerlain Terracotta dlouhotrvající bronzující pudr pro přirozený vzhled







Guerlain Terracotta dlouhotrvající bronzující pudr pro přirozený vzhled




Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Guerlain bronzujícím pudru. Tento pudr jsem si zakoupila v létě na notino. Značka Guerlain patří k těm dražším značkám a veškeré výrobky se pohybujou cenově kolem 800kč až víš. I kvůli této ceně jsem Vám chtěla napsat recenzi, kde uvedu zda pudr si máte zakoupit nebo jestli i levnější pudry jsou lepší. :)

 

Guerlain Terracotta bronzující pudr




Značka Guerlain  má i jiné produkty než make-up nebo jiné kosmetické produkty. Já osobně tuto značku spíše znám z parfému. Právě parfém od Guerlain jsem si zapamatovala právě kvůli nádherné lahvičce. Ten design u těchto parfému je nádherný a jemný. Třeba parfém La Petite Robe Noire všichni určitě znáte. Krásné šaty na obalu parfému vždy udělají dojem. 





Právě tento pudr jsem si musela zakoupit. Zkoušela jsem ho vícekrát na letišti, a vždy se mi zalíbil svojí konzistenci, ale také barvou. Já jsem si zakoupila odstín 02, zdál se mi takový přírodní, a také jsou vněm menší třpytky. Pudr se krásně roztírá, a doopravdy hydratuje. Pudr má více než 8 odstínu, což je vždy lepší, aspoň si můžeme vybírat lepší barvy pro naší pleť. Stačí mále množství produkt na pleť a můžete buď kosmetickým štětcem nebo i prstem. 





Účinky:


  • dodává dlouhotrvající, přirozený efekt lehkého opálení
  • hydratuje
  • příjemně voní





Celkový Dojem


Bronzující pudr od značky Guerlain je velice luxusní produkt. Cena se pohybuje kolem 980kč. Myslím si, že cena je určitě menší mínus, protože nejen že platíte za pudr a kvalitu, ale také za značku. Musím opět uznat, že francouzská kosmetika je jedna z nejlepších, a tento pudr k ním patří. Pudr se nádherně roztírá a na pleťi vypadá přirozeně a také hydratuje. Já osobně ho doporučuji. :)
Na více informací se můžete podívat zde

Žádné komentáře:

Okomentovat