https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pátek 9. prosince 2016

MAC Myth Lipstick rtěnka, recenze







MAC Myth Lipstick rtěnka
 

 
 



Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Mac rtěnka Myth. Tato rtěnka je má neoblíbenější. Už je to asi má 3, a stálé oblíbená. Ještě než jsem si koupila rtěnku, tak jsem hledala přes internet nějaké recenze, a vždy odstín rtěnky vypadal jinak. Tak jsem si řekla, že musím i Vám napsat recenzi a snad Vám ulehčím rozhodnutí. :)
 
 

MAC Myth



 
 
 
O této rtěnce jsem se dozvěděla z blogu a youtube videií. Vždy jsem jí chtěla zkusit, ale po každé mě bylo líto těch penízku, co když mi nebude rtěnka vyhovovat? :( Nakonec jsem podlehla, a jsem moc ráda. Rtěnka je užásná, myslím si, že celá značka nemá chybu.  Rťenka Myth patří do světlejších odstínu. Občas mi připadá, že rťenka má odstín růžový a zase někdy mi připadá, že odstín je spíše nude.:) Rtěnka vydrží děelěí dobu na rtech, stačí třeba si dát pod rtěnkou lesk nebo balzám na rty, aby jste neměla suché rty. Možná, že menší mínus má rtěnka v tom, že občas mám suché rty, ale jinak je výborná. Možná menší mínus je ještě cena. Na druou stranu, rtěnka mi vydrží až na rok. A po roce si koupím buď stejný odstín nebo jiný. :)
 
 
 
 
 
 
 

O značce Mac

 
 
 
Kosmetika MAC | Kanadská značka MAC (v anglickém jazyce: make up art cosmetics) vznikla v roce 1984 jako výsledek nedostatku kvalitní dekorativní kosmetiky na tamním trhu. Vizážista Frank Toscany společně s kadeřníkem Frankem Angelem vytvořili kolekci podkladových krémů a líčení, které by splňovalo nejnáročnější požadavky na poli módní fotografie. Díky své kvalitě se dekorativní kosmetika MAC brzy rozšířila z módních přehlídek mezi denní líčení celebrit. Tuto špičkovou kosmetiku si můžete zakoupit jen ve vybraných parfumeriích a nyní také na notino.cz. Kosmetika MAC není testovaná na zvířatech. (zdroj: notino.cz)





Celkový Dojem

Rťenka je úžasná. Mac Myth je odstín, který patří mezi nude a light pink. Cena se pohybuje kolem 500kč. Cena je sice trošku vyšší, ale za to mi rtěnka vydržela rok, což je dobré. Určitě můžu doporučit. :) Více informací můžete najít zde.



 

Žádné komentáře:

Okomentovat